Využívání platforem u diváků ze skupiny tzv. "Boomers" - narozených od konce 40. do konce 50. let 20. století - ukazuje, že tuto skupinu více přitahují kanály FAST (54 %) než placené AVOD (49 %).
FAST jsou (bezplatné televizní kanály podporované reklamou), zatímco AVOD jsou placené streamovací platformy podporované předplatným/reklamou.
Autoři zprávy naznačují, že FAST jsou pro boomery nejoblíbenější kanály, zejména pokud jde o channel-surfing starších televizí. Kanály FAST navíc obsahují mnoho programových služeb knihoven, na které jsou zvyklí.
Všechny ostatní mladší demografické skupiny dávají vyšší výkon AVOD. FAST však také dosahuje dobrých výsledků.

Po generaci boomers má další nejstarší generace - generace X, tedy lidé narození přibližně v letech 1960 až 1980 - 69% preferenci pro AVOD, stejně jako 61% náklonnost k FAST. Mladší mileniálové mají 73 % příznivců AVOD a 58 % příznivců FAST.
Spotřebitelé z generace Z, kteří tráví u televize méně času než ostatní skupiny, mají 62% podíl na platformě AVOD a 50% podíl na platformě FAST.
Pro srovnání, pouze 36 % příslušníků generace Z sleduje denně dvě a více hodin televizní přijímače a 73 % příslušníků generace boomers.
Sledování televizních pořadů na chytrých zařízeních? Generace Z dosahuje 34 %, zatímco u boomerů je to 7 %.
"Mladší generace si zkrátka nevybírají jen nové platformy," píší autoři studie. "Jejich důraz na flexibilitu, pohodlí a personalizaci mění způsob, jakým televize zapadá do jejich života."
To vše naznačuje, že mladší generace - i když se chtějí vyhnout reklamě - budou platformy používat i tehdy, když "je hodnota jasná" - což znamená, že vyhýbat se AVOD není dobrý nápad.
Značky v kategoriích, jako je spotřební zboží (CPG), rodinná zábava a finanční služby, budou postrádat klíčové spotřebitele.
Zdroj: mediapost.com