Source: Pixabay.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: FANOUŠCI ŽENSKÉHO SPORTU CHTĚJÍ LEPŠÍ INFORMACE KDE SLEDOVAT JEHO VYSÍLÁNÍ

8. 4. 20258. 4. 2025
Ženské sporty zaznamenávají v posledních letech neuvěřitelný růst. Stále však existuje prostor pro další nárůst sledovanosti, zejména v televizi. Nedávná zpráva společnosti Paramount Advertising ukazuje, že největší překážkou pro naladění ženského sportu je prostě to, že diváci nevědí, kde se dívat.

  • Studie společnosti Paramount ukazuje, že nevědomost o tom, kde se dívat, je největší překážkou pro diváky ženského sportu. 86 % fanoušků uvedlo, že by se dívali více, kdyby věděli, kde si tento sport mohou naladit.

  • Ačkoli se ženské sporty v posledních letech dočkaly výrazně většího zviditelnění, mnoho zápasů na vysokoškolské i profesionální úrovni je odsunuto do časů a sítí/streamovacích služeb, které nemají stejnou propagaci jako stěžejní mužské zápasy.

  • Tato dynamika by se však mohla brzy změnit: 95 % osob, se totiž v průzkumu společnosti Paramount považuje za "velké" nebo "příležitostné" fanoušky ženských sportů, což je obrovský trh potenciálních diváků, který je stále z velké části nedostatečně pokryt - zejména ve srovnání s mužskými sporty.


Stáhněte si celou zprávu společnosti Paramount Advertising ještě dnes a dozvíte se více.

Zdroj: themeasure.net

Načítání dalších...