- Studie společnosti Paramount ukazuje, že nevědomost o tom, kde se dívat, je největší překážkou pro diváky ženského sportu. 86 % fanoušků uvedlo, že by se dívali více, kdyby věděli, kde si tento sport mohou naladit.
- Ačkoli se ženské sporty v posledních letech dočkaly výrazně většího zviditelnění, mnoho zápasů na vysokoškolské i profesionální úrovni je odsunuto do časů a sítí/streamovacích služeb, které nemají stejnou propagaci jako stěžejní mužské zápasy.
- Tato dynamika by se však mohla brzy změnit: 95 % osob, se totiž v průzkumu společnosti Paramount považuje za "velké" nebo "příležitostné" fanoušky ženských sportů, což je obrovský trh potenciálních diváků, který je stále z velké části nedostatečně pokryt - zejména ve srovnání s mužskými sporty.
Stáhněte si celou zprávu společnosti Paramount Advertising ještě dnes a dozvíte se více.
Zdroj: themeasure.net