AI generated; Source: Chat GPT
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: TELEVIZE JE HLAVNÍM ZDROJEM INSPIRACE PRO VÁNOČNÍ DÁRKY

19. 8. 202519. 8. 2025
Podle údajů společnosti LG Ad Solutions z června 2025 považuje 32 % amerických uživatelů připojené televize (CTV) tradiční televizní reklamy za užitečné/pomocné při hledání informací o dárcích na dovolenou, zatímco 34 % uživatelů tvrdí totéž o streamovaných televizních reklamách.

Za grafem:

  • Více než dvě třetiny (69 %) diváků CTV si podle stejných údajů přeje, aby jim sváteční televizní reklamy usnadnily nákup produktu.

  • Téměř všichni (93 %) diváci CTV nakupují při sledování televize na jiných zařízeních, podle společnosti LG Ad Solutions.


Použijte tento graf: Pokud plánujete prázdninovou kampaň, nepřehlédněte streamovanou televizi. Přizpůsobte kreativu tak, aby spojovala zábavu s užitečností - myslete na průvodce dárky, časově omezené nabídky nebo nakupovatelné video. Televizní vysílání je místem, kde se relevance reklamy setkává se záměrem diváka.







Související zprávy EMARKETER:

Metodika: V rámci projektu "Síťové zařízení" je v současné době k dispozici více informací o zařízeních, která jsou určena pro spotřebitele: Data pocházejí ze zprávy LG Ad Solutions z července 2025 s názvem "Season's Streamings: Trendy v oblasti svátečních nákupů a sledování televize v roce 2025" v červnu 2025 bylo online dotazováno 1 243 dospělých Američanů ve věku 18 let. Všichni respondenti měli televizor připojený k internetu. Průzkumný panel byl reprezentativní pro sčítání lidu v USA podle věku a pohlaví. Společnost LG Ad Solutions je poskytovatelem služeb propojené televize a reklamy napříč obrazovkami.





Načítání dalších...