Nový průzkum zaměřený na chování diváků ve věku 18-34 let při streamování zjistil, že tito diváci platí za obsah více než ostatní věkové skupiny, ale podle společnosti Ampere Analysis je u nich větší pravděpodobnost, že se rozhodnou odejít, pokud nedostanou to, po čem touží.
Studie společnosti Ampere popisuje
chování této demografické skupiny při předplatném streamování jako
"předplatit, naskládat, odejít, opakovat" a zdůrazňuje, že údaje z průzkumu ukazují, že
mladší diváci chtějí od streamovacích platforem SVOD více, než v současnosti dostávají.
"Rostoucí známky nezájmu mladých spotřebitelů o předplacené OTT služby signalizují, že platformy musí přehodnotit svůj postoj," uvedla Isabelle Charnleyová, spotřebitelská analytička společnosti Ampere Analysis.
"Zatímco diváci si předplácejí více SVOD služeb než kdykoli předtím, věrnost je stále více vyhrazena jen několika málo vyvoleným. Mnozí se obracejí k sociálním médiím pro rychlý a bezproblémový obsah, aby se vyhnuli únavě z rozhodování. Aby si streamovací služby udržely svou relevanci, musí buď zaujmout pozici štíhlého a nákladově efektivního doplňku prémiových služeb s jasně definovanou rolí v obsahovém zásobníku, nebo zvýšit svou hlavní hodnotu, aby ospravedlnily vyšší cenu. Hráči musí poskytovat hlubší a konzistentnější hodnotu prostřednictvím poutavého obsahu, flexibilního přístupu a přesvědčivého uživatelského prostředí, díky němuž se k nim budou diváci vracet."
Třicet šest procent těch, kteří uvažují o tom, že se vzdají služby OTT,
uvedlo jako faktor náklady, zjistila společnost Ampere. Pro mladé lidi však průzkum ukázal, že důležitými vlastnostmi streamovací služby jsou
také přístup, rozmanitost a pohodlí. Studie také zdůraznila, jak mohou streamovací platformy využít potřeb a očekávání tohoto výnosného publika, aby si získaly jeho loajalitu.
Mezi klíčová zjištění patřilo:
- Mezi spotřebiteli ve věku 18 až 34 let, u nichž hrozí, že odejdou od své streamovací služby, uvedlo 36 % z nich náklady jako faktor, kvůli kterému zvažují zrušení služby v příštích 12 měsících.
- Nejedná se však pouze o skupinu, která si je vědoma nákladů: Titospotřebitelési předplácejí více streamovacích služeb než jejich průměrní vrstevníci (4,2 oproti 3,3) a také si častěji půjčují (29 %) nebo kupují (15 %) filmy a televizi.
- Místo toho to odráží záměrné cyklické chování - mladí spotřebitelé si výrazně častěji předplácejí, ruší a znovu předplácejí služby videa na vyžádání v závislosti na tom, zda je k dispozici atraktivní obsah. Toto chování uvedla více než polovina (58 %) ve srovnání s celosvětovým průměrem 40 %.
- Pokud jde o věrnost mladých lidí, sociální média určují standard. Zatímco 85 % osob ve věku 18 až 34 let denně využívá některou ze sociálních video služeb, k předplaceným OTT platformám se každý den vrací pouze 52 % z nich - to poukazuje na jasnou mezeru v angažovanosti, kterou prémiové streamovací služby ještě musí překonat.
- Pro mladší diváky není poměr cena/výkon jen otázkou ceny, ale chtějí přístup, rozmanitost a pohodlí. pro 41 % z nich má hodnotu platforma, kterou mohou sledovat na více typech zařízení, pro 40 % seriály, které mohou sledovat v rámci tzv. bingeable, a pro 39 % široká nabídka obsahu.
Zdroj:
tvtechnology.com