Přestože digitální zboží a služby zůstávají dominantními transakcemi na CTV, spotřebitelé stále častěji využívají pohodlí nákupů fyzického zboží i prostřednictvím streamovacích kanálů a aplikací.
Podle nové zprávy, která byla zveřejněna ve čtvrtek, téměř jedna z deseti domácností s chytrým televizorem nebo streamovacím mediálním zařízením zakoupila v posledních 30 dnech fyzické zboží prostřednictvím připojené televizní platformy (CTV).
Zpráva společnosti Parks Associates a technologické výzkumné firmy Adeia uvádí, že digitální zboží a předplatné jsou v současnosti stále dominantními transakcemi, které se uskutečňují prostřednictvím platforem CTV, přičemž čtvrtina spotřebitelů provedla v posledním měsíci digitální nákup pomocí dálkového ovladače nebo hlasu.
Spotřebitelé jsou také stále spokojenější s nákupem fyzického zboží prostřednictvím svých televizorů, přičemž v posledních týdnech uskutečnilo nákup fyzického zboží prostřednictvím BTV přibližně 7,5 milionu domácností, uvedla společnost Parks.
"Pro zadavatele reklamy se tak pasivní sledování mění v interaktivní, nakupovatelný zážitek, který přímo propojuje obsah s obchodem - příležitost, která může výrazně zlepšit návratnost výdajů na reklamu díky vyššímu zapojení, přesné atribuci a měřitelným prodejním konverzím," uvádí zpráva.
Více než polovina dotázaných Američanů uvedla, že je pravděpodobné nebo velmi pravděpodobné, že se v blízké budoucnosti zapojí do nakupovatelné reklamy nebo podobného formátu. To zahrnuje objednávání jídla prostřednictvím televizních propagačních akcí, zapojení se do zboží prezentovaného během reklamní přestávky nebo televizního programu, nákup zboží souvisejícího s pořadem nebo událostí a nákup zboží prezentovaného na nákupním kanálu.
Nejde jen o digitální a fyzické zboží: Mezi sportovními fanoušky roste zájem o transakce prostřednictvím streamovacích služeb, zejména v oblasti sportovního sázení. Téměř třetina sportovních fanoušků vyjádřila zájem o uzavření sázky prostřednictvím streamovací služby před nebo během živého přenosu, uvádí zpráva společnosti Parks.
Zpráva "Interactive and Shoppable TV: Příští vlna příjmů CTV" si můžete stáhnout zdarma (nutná registrace) kliknutím nebo klepnutím zde.
Zdroj: thedesk.net