Podle společnosti Horowitz Research více amerických diváků uvádí, že ke sledování živého obsahu používají služby FAST (40 %) spíše než kabelové a satelitní služby
Nová studie společnosti Horowitz Research poukazuje na rostoucí význam streamingu, přičemž údaje ukazují, že 61 % týdenního sledování televizního obsahu v letošním roce proběhlo na streamovacích platformách, zatímco v roce 2024 to bylo 45 % a v roce 2020 38 %.
Naproti tomu pouze 35 % sledování televizního obsahu týdně se odehrává na tradičních platformách nebo prostřednictvím živého vysílání. To je méně než 44 % v roce 2024, 58 % v roce 2020 a 70 % v roce 2015, kdy streamování představovalo pouze 23 % týdenního sledování televizního obsahu.
Nová publikace "State Of Media, Entertainment, And Tech Volume II: Viewing Behaviors, 2025 Edition" rovněž zdůrazňuje význam živého sledování a rostoucí roli, kterou v tom, jak lidé sledují živý obsah, hraje streamování.
Průzkum zjistil, že 85 % diváků sleduje alespoň nějaký živý obsah a že těmto zvyklostem dominuje streamování. Přibližně 40 % dotázaných uvedlo, že ke sledování živého obsahu využívá služby FAST, což je více než 36 % těch, kteří uvedli, že využívají kabelové nebo satelitní služby. Rostoucí počet, 33 %, uvedl, že ke sledování živého obsahu používá služby SVOD, protože služby jako Netflix a Max rozšiřují své sportovní programy.
YouTube byl čtvrtým nejoblíbenějším způsobem sledování živého obsahu (19 % diváků uvedlo, že jej využívá pro sledování živého vysílání), následovaly virtuální MVPD jako Sling TV (16 %) a televizní antény pro pozemní vysílání (11 %).
Mezi streamovacími službami však SVOD stále představoval největší podíl na sledování televizního obsahu. SVOD zaujímal 59% podíl na čase stráveném se streamovaným obsahem, následovaný službami FAST (27 %), vMVPD (5 %) a službami TV everywhere (1 %).
Streamování hraje větší roli ve sledovacích návycích mladších diváků, přičemž diváci ve věku 18-34 let stráví 75 % svého týdenního času sledováním televizního obsahu na streamovacích platformách, následují lidé ve věku 35-49 let (67 %) a spotřebitelé starší 50 let (48 %).
Bílí diváci, kteří nejsou latinskoameričtí, také streamují méně než obecná populace - 58 % jejich týdenního času sledování televizního obsahu se odehrává na streamovacích platformách, zatímco černošští spotřebitelé tráví 61 %, asijští diváci 70 % a diváci latinskoamerické národnosti 65 % svého týdenního času sledování televizního obsahu na streamovacích platformách.
Další informace jsou k dispozici zde.
Zdroj: tvtechnology.com