Podle červencových údajů společností Omnisend a Cint třetina dospělých Američanů uvedla, že cla nebo změny v dopravě/dovozu ovlivní jejich plány na letošní sváteční nákupy, protože ceny některých výrobků jsou výrazně vyšší. Zejména mladší spotřebitelé plánují omezit své výdaje, přičemž rozpočty generace Z se meziročně sníží o 22,5 % a rozpočty mileniálů o 1,4 %, jak uvádí PwC.
Maloobchodníci a marketéři by se měli zaměřit na hodnotová sdělení pro střední příjmové skupiny. Vyzdvihněte výhodnější balíčky a úspory za včasné nákupy, abyste zmírnili obavy o finance, zejména pro ty, kteří se pohybují v rozmezí 80-100 tisíc dolarů a kteří pociťují finanční tíseň, ale přesto plánují utrácet.
Metodika: Data pocházejí ze zprávy Bankrate ze září 2025 s názvem "2025 Holiday Spending Report" ve dnech 28.-30. července 2025 bylo online dotazováno 2 567 dospělých Američanů, z toho 2 020 těch, kteří očekávají účast na zimních prázdninových nákupech. Údaje byly váženy a jsou reprezentativní pro všechny dospělé osoby v USA (ve věku 18 let ).
Zdroj: eMARKETER.com
