Podle společnosti Barb má nyní 20,6 milionu britských domácností (69,7 %) k dispozici služby od poskytovatelů včetně společností Apple, Netflix a Disney.
Doug Whelpdale, vedoucí oddělení Insight ve společnosti Barb, řekl: "Téměř všechny služby vykazují čtvrtletní nárůst, takže nyní má službu SVOD téměř o půl milionu domácností více než v prvním čtvrtletí.
"Silný čtvrtletní nárůst u reklamních úrovní Netflix a Disney spolu s menším celkovým nárůstem může naznačovat, že stávající uživatelé přecházejí z předplatného bez reklam na předplatné s podporou reklam, zejména proto, že naše údaje naznačují omezený odliv mezi 1. a 2. čtvrtletím."
Údaje o předplatném na úrovni služby, které zveřejnila společnost Barb, ukazují:
- Netflix: 17,6 milionu domácností ve Velké Británii (59,6 %) mělo ve 2. čtvrtletí 2025 přístup k Netflixu, což je mírný nárůst oproti 17,4 milionu v 1. čtvrtletí. Ve 2. čtvrtletí roku 2025 mělo 31 % domácností služby Netflix její reklamní úroveň (nárůst z 28 % v předchozím čtvrtletí): 5.5 milionů britských domácností (18,7 %), což je nárůst z 4,8 milionu.
- Amazon Prime Video: 13.ve 2. čtvrtletí 2025 mělo přístup ke službě Amazon Prime Video 7 milionů britských domácností (46,6 %), což je mírný nárůst oproti 13,4 milionu v 1. čtvrtletí. Vzhledem k odlišnému přístupu k přesunu domácností do reklamní vrstvy mělo ve 2. čtvrtletí 2025 87 % domácností Amazon Prime Video přístup k reklamní vrstvě, což je stejně jako v předchozím čtvrtletí: 12 milionů britských domácností (40,8 %), což je mírný nárůst z 11,7 milionu.
- Disney: Ve 2. čtvrtletí 2025 mělo přístup ke službě Disney 7,6 milionu britských domácností (25,7 %), což je mírný nárůst oproti 7,3 milionu v 1. čtvrtletí. Ve 2. čtvrtletí 2025 mělo 28 % domácností společnosti Disney přístup k její reklamní vrstvě (nárůst z 23 % v předchozím čtvrtletí): 2.1 milion britských domácností (7,1 %), což je nárůst z 1,7 milionu.
- Paramount: Ve 2. čtvrtletí 2025 mělo přístup ke službě Paramount 3,3 milionu britských domácností (11,0 %), což je mírný nárůst oproti 3,1 milionu v 1. čtvrtletí.
- Discovery: 3,0 milionu britských domácností (10,3 %) mělo ve 2. čtvrtletí 2025 přístup k Discovery, což je mírný pokles oproti 3,1 milionu v 1. čtvrtletí.
- Apple TV: 2,7 milionu domácností ve Spojeném království (9,3 %) mělo ve 2. čtvrtletí 2025 přístup k Apple TV, což je na stejné úrovni jako v 1. čtvrtletí. V roce 2015 se na trhu objevilo více než 20 % televizních stanic: 1.v 1. čtvrtletí 2025 mělo přístup k službě 9 milionů britských domácností (6,3 %), což je mírný nárůst oproti 1,8 milionu v 1. čtvrtletí.
Zdroj: broadbandtvnews.com