MARVIN VOGT

9. 1. 2022

Marvin Vogt pracuje v eye square jako výzkumný konzultant v oddělení Brand and Media Experience od roku 2020. Vede kvalitativní a kvantitativní projekty průzkumu trhu se zaměřením na dopad reklamy a vnímání značky. Cílem je pokrýt vnímání, reakce a dopad reklamního sdělení pomocí kombinace technických, implicitních a explicitních metod. Marvin se také zajímá o psychologické studie, které podrobněji zkoumají individuální účinky marketingových aktivit.

Marvin Vogt se také podílí na výzkumu médií a vedl několik významných studií o používání videa: V roce 2021 zkoumal účinnost televizních reklam v nedávné mediální etnografii „Track the Success“ pro společnost Screenforce. Nejnovější studií „Mapování nálad“ přispívá k dalšímu pochopení psychologických motivací a záměrů uživatelů videa.

Kromě práce pro eye square Marvin přednáší na univerzitě a vyučuje metody empirického výzkumu a marketing.

PŘÍSPĚVKY, KTERÉ CITUJÍ AUTORA #marvin-vogt

5. 10. 2023

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ PARTNEREM KONFERENCE FORUM MEDIA

Letošní ročník konference Forum Media, největší tuzemské odborné akce zaměřená na média, marketing a komunikaci, proběhne 9. listopadu 2023 v pražském O2 Universu. Tuto jedinečnou událost, která přináší inspiraci, informace a interakci, pořádá Marketing & Media ve spolupráci s asociacemi AKA a APRA. Asociace komerčních televizí se v tomto ročníku stala partnerem Effie Stage, kde vystoupí čtyři řečníci… Pokračovat ve čtení ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ PARTNEREM KONFERENCE FORUM MEDIA