Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY KRÁTKÁ ZPRÁVA ZAHRANIČNÍ

MEDIÁLNÍ PRŮMYSL PŘEDSTAVUJE TV STANOVY PRO „ZODPOVĚDNÉ A TRANSPARENTNÍ“ MĚŘENÍ REKLAMY

21. 10. 2019
Sdružení TV a rozhlasových mediazastupitelství, egta, představilo „progresivní TV stanovy týkající se závazku televizních společností k zodpovědnému a transparentnímu měření reklamy v TV/video ekosystému.“

Stanovy, které podpořila i skupina The Global TV Group, podepsala většina 155 členských mediazastupitelství  ve více než 42 zemích spolu s obchodními orgány jako jsou Screenforce, Thinkbox, ThinkTV a the VAB.

Mluvčí sdružení egta informoval Digital TV Europe. že vedení členských společností sdružení egta, kteří stanovy podepsali jsou:  Jan Isenbart, chief research officer, společnost ARD Werbung AS&S; Jamie West, deputy managing director, společnost Sky Media UK a group director of advanced advertising ve společnosti Sky; Stéphane Coruble, managing director, společnost RTL AdConnect (RTL Group); Colleen Fahey Rush, EVP, chief research officer, společnost Viacom Media Networks; Jean Mongeau, general manager a chief revenue officer Media Solutions společnost CBC/ Radio-Canada; Guido Modenbach, managing director market intelligence společnost SevenOne Media; a Kavita Vazirani, EVP, insights and measurement společnost NBCUniversal.

Zpráva sdružení egta uvádí, že stanovy „mají za cíl zvýšit laťku měření, transparentnosti dat a odpovědnosti, a zároveň definují první standardy měření pro celý televizní průmysl.“ Dodal, že budou sloužit inzerentům jako připomínka, že musejí vyhovět požadavkům bezpečnosti značky, jak je uvedeno ve stanovách, Global Media Charter, vydaném obchodním sdružením, World Federation of Advertisers v roce 2018.

Malin Häger, ředitelka sdružení egta, sales manager a chief commercial officer ve společnosti TV4 Sales řekla:
„V rychle se vyvíjejícím mediálním světě  definovaném měnícím se diváckým chováním napříč obrazovkami a platformami, se musí vyvíjet i měření. S přibývajícím množstvím firem vyvíjejících vlastnická řešení ve snaze vyřešit část této rovnice se zdá jasné, že přijetí společných oborových zásad je mnohem lepším řešením a že stanovení standardů viditelnosti, transparentnosti, odpovědnosti a srovnávání dat je nezbytné pro vytvoření férového hracího pole.“

Jamie West ze společnosti SKY k tomu dodává:
„Abychom mohli v této době přeměn a vzrůstající digitální konkurence soutěžit, musí se TV vyvinout a přizpůsobit výzvám prostředí mnoha obrazovek a mnoha platforem, a přitom nastavit laťku měření, transparentnosti a zodpovědnosti vysoko, protože to marketéři vyžadují a zaslouží si to. Pokud si má TV – s prémiovým obsahem a pro značky bezpečným prostředím, které poskytuje – i nadále zasloužit uznání a loajalitu inzerentů a marketérů, je naprosto nezbytné, aby všichni evropští a světoví hráči přijali společné principy. Podporuju tyto TV stanovy, jelikož zakládají jednoduché standardy umožňující srovnání na světové úrovni a vytvářejí základ pro náš průmysl, abychom se všichni mohli posunout vpřed,"

řekl Jamie West, deputy managing director společnosti Sky Media UK a group director of advanced advertising společnosti Sky.

Zdroj: digitaltveurope.com

Načítání dalších...