Zdroj: Unsplash
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

VYPRÁVĚNÍ PŘÍBĚHŮ V SUPER BOWL REKLAMÁCH JE NA ÚSTUPU

7. 2. 2024
Podle nedávného výzkumu společnosti iSpot mohou reklamy postavené na vyprávění příběhu přinášet značkám inzerujícím během Super Bowlu lepší výsledky, nicméně v posledních letech se tento trend snížil ve prospěch kreativy zaměřené na celebrity a humor.

Od roku 2020 zaznamenaly reklamy na Super Bowlu se zaměřením na příběh (měřeno doslovnými odpověďmi z průzkumu Creative Assessment Survey společnosti iSpot) prudký pokles ze 40 % na pouhých 15 % v roce 2023.

Ve stejném období se humor a celebrity staly hlavními tématy Super Bowl spotů, i když, dle zjištění, nedosahují takového účinku jako spoty s narativním zaměřením.

Úbytek reklam na Super Bowl zaměřených na vyprávění podtrhuje potřebu přehodnotit spoléhání se na podporu celebrit. Údaje ukazují, že reklamy s narativním zaměřením překonávají reklamy zaměřené na celebrity a nabízejí nákladově efektivní a působivé zapojení.



Zdroj: themeasure.net

Načítání dalších...