Existuje však několik segmentů, kde má streamování zřejmě navrch. Pokud jde o
pořady dostupné jak v lineárním, tak ve streamovaném vysílání, zpráva uvádí, že 67 % diváků těchto pořadů sleduje
prostřednictvím streamingu. Zpráva dále uvádí, že pořady, které mají premiéru v lineární televizi a jsou dostupné o 24 hodin později
na vyžádání, jsou většinou streamované.
Zpráva také odhaluje, že předplatné streamingu zajišťuje podstatně větší
sledovanost filmů než placené video na vyžádání (VOD). V průměru osmkrát více lidí zhlédlo špičkové filmy nabízené v rámci streamovacího předplatného. Jedním z příkladů je film "Moana 2", který zaznamenal 651% nárůst ve srovnání s placeným VOD, uvádí zpráva.
Zpráva také uvádí, že sledování s podporou reklamy dosahuje kritického množství, protože více než 50 % předplatitelů předplatného
VOD (SVOD )
si vybralo plány podporované reklamou, což znamená, že inzerenti mají nyní příležitosti v prémiovém měřítku Prime Video, Hulu a dalších platforem.
Lineární televize zůstává silná, pokud jde o
sport a další významné
kulturní události. Lineárnímu sledování dominovaly zápasy play-off NFL a Super Bowl, které tvořily pět nejsledovanějších přenosů. S výjimkou sportu patřily k nejsledovanějším lineárním pořadům "
96. předávání cen Akademie", inaugurace prezidenta Donalda Trumpa a "60 minut", uvádí zpráva.
Zpráva konstatuje, že streamovací platformy činí významné kroky k získání tohoto publika, čímž ohrožují záchranné lano televizního vysílání." Poukazuje na "Thursday Night Football" společnosti Amazon Prime Video a "WWE Raw na Netflixu" jako na pouhý začátek snahy o získání sportovních fanoušků.
"Pro zadavatele reklamy přináší sportovní přenosy možnost přesného zacílení, které je v lineárním vysílání nedostupné, a kombinují rozsah živých událostí s možnostmi cílení digitální reklamy," uvádí se ve zprávě
uvádí zpráva.
Závěry zprávy vycházejí z rozsáhlého vlastního souboru dat pro projekci sledovanosti televizního vysílání na úrovni domácností s využitím výzkumného panelu více než 3 milionů chytrých televizorů.
Zpráva je k dispozici na stránkách Samba TV
na internetových stránkách. Je nutná registrace.
Zdroj:
tvtechnology.com