STUDIE UK: GEN ALPHA SPONTÁNNĚ MLUVÍ O VÍCE ZNAČKÁCH NEŽ KDYKOLI PŘEDTÍM

17. 8. 2023
Podle výzkumu společnosti Beano Brain děti ve Velké Británii spontánně mluví o více značkách než kdykoli předtím.

Konzultační společnost Beano Studios, která produkuje stejnojmenný dětský komiks, provedla roční hloubkový průzkum 60 000 dětí ve věku 7 až 14 let pro svou výroční zprávu o nejlepších značkách (zkoumá 100 značek namísto 50 značek z prvního vydání).

Které značky jsou nejvíc cool?


Mezi deset nejpohodovějších značek britské děti řadí:

  • Netflix

  • YouTube

  • McDonald's

  • Nike

  • Oreo (nová položka)

  • Nintendo

  • Pringles (nová položka)

  • Disney

  • Roblox

  • Coca-Cola (nová položka).


Nejlépe hodnocené značky ve Spojeném království jsou: Harry Potter (č. 32), Greggs (34), Sports Direct (40) a JD Sports (47).

Proč je cool faktor důležitý?


Značky, kterým se podaří najít odezvu v kritériích "nejvíc cool značky" u generace Alpha, se umístí vysoko a budou si vychovávat potenciální celoživotní fanoušky.

Generace alfa je stále náročnější - očekávání a měřítka jsou často vyšší než u dospělých. Očekávají hloubku a šíři obsahu, dostupnost obsahu na vyžádání, plnou integraci napříč platformami a rychlost - ať už jde o superrychlé širokopásmové připojení nebo doručení ve stejný den. Záchrana planety je pro ně jedním z nejdůležitějších témat vedle laskavosti, pohody a očekávání, že značky by měly něco vracet. Jsou připraveni oslavovat spolupráci se značkami a přijímat značky, které jsou odvážné, pokud jde o prosazování rozmanitosti nebo pomoc při zvládání životních etap, jako je puberta.
"Děti mají rády značky, které jsou výstižné a mají jasnou nabídku. Proto je Nike (Just Do It!) víc cool než Adidas a proto jsou Pringles se svou příjemnou strukturou a tvarem víc cool než Walkers."

Helenor Gilmour, ředitelka Insight, Beano Brain. Více informací o gen Alpha je k dispozici na Beano Brain.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...