OVEČKÁRNA SPOUŠTÍ SVOU PRVNÍ TELEVIZNÍ REKLAMU

21. 10. 2022
AKTUALITY DOMÁCÍ POPRVÉ V TV
Ovečkárna přichází s novou reklamní kampaní zaměřenou na „Zimomřivce“. Poprvé bude komunikovat i v televizi.

polečnost Ovečkárna spouští novou marketingovou kampaň, s jejíž pomocí chce šířit osvětu o benefitech ovčí vlny a rozšířit povědomí o značce. Poprvé využije i televizní reklamu.

„Naším cílem je zvýšit povědomí o značce, protože z výzkumu, který jsme realizovali na jaře, vyplývá, že 75 % lidí pořád žádný obchod s vlnou nezná. Proto jsme letos rozšířili mediamix i o televizi. Celkově není sortiment z ovčí vlny až tak rozšířený, takže mimo zvyšování povědomí chceme také v rámci zimní kampaně edukovat o samotné ovčí vlně, ukázat její benefity, a proč se se sortimentem z ovčí vlny vracíme k tradicím,“ vysvětluje Martin Bernátek, zakladatel Ovečkárny.

V kampani se Ovečkárna zaměřuje na „Zimomřivce“, jak označuje všechny svoje zákazníky. Jsou to lidé, kterým je neustále zima na nohy a ruce, kteří hledají, čím se zahřát, ale zároveň chtějí ušetřit na energiích.



Za kreativou stojí agentura Creepy, které se scénářem k televiznímu reklamě pomohl režisér Jakub Žídek. Produkce se ujala společnost Bumerang. „Kreativa je primárně založena na tom, že Ovečkárna neprodává jen produkty z ovčí vlny, ale především teplo pro náš domov. Jenže s teplem to bude teď hodně náročné, proto jsme se rozhodli pustit do tématu šetření a ukázat obvyklý spor mezi mužem a ženou nad teplotou v domácím prostředí. Zimomřivá žena by ráda přitopila, ale muž drží teplo a tím i platby za energie na uzdě. Problém s drahým teplem řeší Ovečkárna, kterou ,mladým' doporučí babička. Všichni se nakonec ,zababuší' do ovčí vlny a je jim teplo,“ představuje téma reklamního spotu David Dvořáček z Creepy.

K vidění bude kampaň v televizi, tisku a na internetu. Televizní spot bude nasazen na stanicích skupiny Nova od 15. října do 24. listopadu, poté bude následovat druhá fáze v lednu a v únoru.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...