Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY DOMÁCÍ VÝZKUM

INTENZIVNÍM UŽIVATELŮM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ VADÍ REKLAMA MNOHEM MÉNĚ, PŘIPADÁ JIM DOKONCE ZÁBAVNÁ

23. 10. 202323. 10. 2023
Společnost Kantar přišla se zjištěním, že častí uživatelé sociálních médií jsou oproti běžné populaci mnohem pozitivněji naladěni vůči online reklamě.

Obecné názory uživatelů sociálních médií na reklamu odrážejí podle zjištění Kantatu ve Velké Británii názory většinové populace, přičemž téměř dvě třetiny uživatelů (65 %) Facebooku považuje online reklamu za „stále vtíravější“. U Instagramu byl tento podíl naprosto shodný, u TikToku pak mírně nižší (63 %).

Zdroj: Kantar


Nícméně mezi těmi, kteří se připojují k sociálním médiím více než desetkrát denně, byla 46procentní pravděpodobnost (v porovnání s běžnou populací), že respondenti uvedou, že je online reklama baví. Zatímco u méně častých uživatelů je tento pocit o 34 procent méně častý.

Častí uživatelé sociálních médií také s menší frekvencí používají blokátory reklamy, na rozdíl od těch, co využívají sociálně sítě méně často.

Pro zadavatele reklamy je pak zajímavé, že průzkum odhalil, že častí uživatelé sociálních médií patří také s vysokou pravděpodobností k nejintenzivnějším konzumentům herních médií a venkovní reklamy, přičemž pravděpodobnost, že budou intenzivními uživateli (heavy users) her, je o 77 procent vyšší než u průměrného dospělého člověka. OOH je dosahuje tento podíl 58 procent a u kina 35 procent.

Zdroj: Kantar


Zdroj: mam.cz

Načítání dalších...