Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY KRÁTKÁ ZPRÁVA TRENDY

GLOBÁLNÍ VÝDAJE NA REKLAMU POROSTOU V ROCE 2024 RYCHLEJI

16. 2. 2024
Společnost Insider Intelligence předpovídá, že celosvětové výdaje na digitální, tradiční a celkovou reklamu v médiích porostou v roce 2024 ještě rychleji než v roce 2023 (kdy činil meziroční růst 0,5 %).

"Po dvou letech relativního útlumu jsou vyhlídky v celosvětovém měřítku a ve všech hlavních regionech velmi pozitivní," komentoval Ethan Cramer-Flood ze společnosti Insider Intelligence růst celkových celosvětových výdajů na reklamu o 9,7%, což je nejrychlejší růst, který společnost Insider Intelligence předpovídá od roku 2011, kdy je začala sledovat (kromě pandemického vzestupu v roce 2021).

Zdroj: Insider Intelligence


Výdaje na tradiční reklamu budou podpořeny několika významnými událostmi: letními olympijskými hrami, politickou reklamou a také "lepšími makroekonomickými podmínkami", zatímco výdaje na digitální reklamu budou letos tvořit 70 % celosvětových výdajů a do roku 2027 téměř tři čtvrtiny výdajů. "Díky tomuto obrovskému podílu nyní metriky celkové mediální reklamy do značné míry kopírují metriky digitální reklamy," dodal Cramer-Flood.

Zdroj: advanced-television.com

Načítání dalších...