E-SHOP GRIZLY MÍŘÍ DO TV S NOVOU KAMPANÍ OD DARWIN & THE MACHINES

8. 3. 2023
Značka na trhu s oříšky a zdravými potravinami Grizly rozšiřuje komunikaci z e-commerce prostředí také do ATL s brandovou kampaní „Každý může mít Grizly“.

Jako značku dostupných prémiových produktů má budovat Grizly nová kampaň se strategií od agentury Darwin & the Machines. Staví na dlouhodobém budování kódů značky, mezi něž patří nový maskot – oranžový medvěd Grizly v životní velikosti, společně s písní Brum Chrum bude provázet i dalšími kampaněmi. Konzistentní komunikace má dlouhodobě zvyšovat efektivitu mediálních výdajů.



„Naší ambicí je jasně komunikovat, že zdravé potraviny si díky Grizly může dovolit opravdu každý,“ říká k nové kampani marketingový ředitel značky Petr Miklík. Kreativní ředitel agentury Darwin & the Machines Michal Pastier dodává: „Myšlenka ‚každý může mít Grizly‘ je jednoduchá a ulehčuje další komunikaci díky svojí jasnosti a otevřenosti pro různé zábavné situace.“

Koncept vznikal v průběhu loňského roku a značka ho letos bude postupně implementovat do všech kanálů včetně obalů, které teď připravuje agentura GoBigname. Zmiňovanou píseň Brum Chrum má na svědomí slovenský rapper Viktor Hazard. Song se stává důležitým sonic brandingem značky, který dále najde své využití jak v online formátech, tak v rádiu.

Ve spotu si zahrála také influencerka Mama Domisha, která s Grizly spolupracuje na vlastní úspěšné řadě zdravých produktů. Ani ty v reklamě nechybí. Za produkcí stojí studio Darq pod taktovkou režiséra Davida Chvátala. Kampaň bude zákazníky oslovovat jak v TV, tak v tisku, OOH, rozhlasu a digitalu v České i Slovenské republice.

Zdroj: mam.cz

Načítání dalších...