Source: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

NUDNÉ REKLAMY STOJÍ MILIONY

13. 6. 202513. 6. 2025
Nudné reklamy stojí společnosti miliony dolarů, aby dosáhly stejného efektu - nový výzkum, který dnes na festivalu Cannes Lions představí Adam Morgan a Dr. Karen Nelson-Fieldová ze společnosti eatbigfish, nyní zkoumá a vyčísluje tiché vyčerpání našich rozpočtů způsobené nudnými mediálními formáty.

Proč na nudnosti záleží


Jak vysvětlil Adam Morgan na loňském festivalu, většina reklam je nudná. Celá ta spousta nicotností, které v lidech vyvolávají, stojí skutečné peníze - podle práce Petera Fielda z roku 2023 v průměru 10 milionů liber.

Co stojí víc, nudný obsah, nebo nudná média, a můžeme si jako majitelé značek nebo jako odvětví dovolit obojí?

Tato nová práce zkoumá dopad formátů s nízkou pozorností na klíčové ukazatele, jako je výběr značky, efektivita, dlouhodobá návratnost investic a budování značky. Odhalují také, co nudná média znamenají pro vyzyvatele na trhu (nápověda: nejsou to dobré zprávy).

Co se děje


Tým společnosti Amplified pod vedením Dr. Karen Nelson-Fieldové analyzoval dobu pozornosti (aktivní, pasivní a nepozorné sekundy) ve více než 115 000 biometrických zobrazeních reklamy v reálném čase u 190 kampaní, zahrnujících více než 160 různých značek, v 60 reklamních formátech ve 12 různých zemích.

Kolik ale tupá média skutečně stojí? Replikováním modelu z průlomové studie 2024 "Extraordinary Cost of Dull Content" odhalí potenciální celkové náklady na nudná média pro celý americký průmysl a proniknou do nákladů příležitosti na jeden dolar pro inzerenty.

Pro všechny, kteří se účastní festivalu Cannes Lions, budou Adam a Dr. Nelson-Field hovořit v 17:00 SELČ. Další informace o zprávě si naladíte zítra v našem zpravodajství, kde WARC přináší kompletní reportáž.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...