Lejaan; Zdroj: mediaguru.cz
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA POPRVÉ V TV

ČESKÝ VÝROBCE POVLEČENÍ LEJAAN VSTUPUJE S KAMPANÍ DO TV

15. 3. 2024
Český výrobce povlečení Lejaan zahajuje TV kampaň a hledá cestu ke čtyřicátníkům.

Po čtyřech letech zahajuje liberecká značka povlečení Lejaan nové marketingové aktivity, z nichž nejviditelnější bude televizní kampaň. V únoru také rozšířila eshop do Německa a otevřela i první kamenný obchod v Praze.

Televizní kampaň zahrnuje sponzorské vzkazy, které běží od poloviny března na kanálech ČT1, Nova Cinema a vybraných kanálech Prima. Cílem spotů je představit proces výroby povlečení v artovém pojetí. Lejaan totiž stojí i za konstrukcí samotných látek, nejen za jejich nákupem od externích dodavatelů. Kreativní tým Lejaan konstruuje látky od výběru materiálu přes stanovení jeho gramáže a hustoty a způsobu tkaní až po výběr konkrétní barvy. Z takto na zakázku vyrobených materiálů se poté šije povlečení v českých dílnách.

Myšlenka kampaně se promítne také do komunikace v printu, na sociálních sítích i do spoluprací s influencery.

„Hlavním způsobem aktivace potenciálních zákazníků je pro nás v tuto chvíli budování brand awareness a vysvětlování story naší značky. Proto teď vstupujeme do nového levelu v komunikaci i skrz televizi, která nám pomůže oslovit i cílovou skupinu ve věku 40+“ vysvětluje CEO Lejaan, Petr Novák. „Mladší zákazníky umíme velmi dobře zachytit pomocí sociálních sítí a dokončovat nákupy v našem zavedeném eshopu. Pomocí nárazových pop-up eventů jsme si ale ověřili, že tradičnější zákazníci ocení možnost si produkt prohlédnout naživo a nakoupit osobně, proto jsme právě otevřeli i první kamenný showroom“ dodává Novák.



Prodejna Lejaan vznikla v pražských Nuslích a nabízí k vyzkoušení kompletní sortiment značky.

„Lejaan se před vstupem na trh v roce 2020 připravoval v zázemí poměrně dlouho a jedním z důvodů byl vysoký důraz na veškeré vizuální výstupy. Propracovaná brand identita vznikla ve spolupráci se studiem Košátko, typické horní pohledy kolekcí navrhla kreativní ředitelka Jana Hučíková a vyfotilo studio Flusser. 3D animace nám nejnověji dodává brněnské studio Mangoshake a vizuál aktuální televizní kampaně má na svědomí režisér Tomáš Fiala. V plánu jsou další konkrétní možnosti, kam se posouvat, a mít kolem sebe ten správný tým je pro nás naprosto stěžejní,“ popisuje Petr Novák.

Od letošního února si mohou značku Lejaan objednat také zákazníci v Německu. Liberecká firma zde spustila vlastní eshop i první marketingové aktivity. „Otestovali jsme si konkurenci po celé Evropě a došlo nám, že máme nadstandardní kvalitu i značku nejen pro české publikum, ale i to západní, které je z pohledu ostatních o něco náročnější. Během pár měsíců uvidíme, jak v konkurenci velkých hráčů obstojíme,“ uzavírá Novák.

Firma Lejaan chce letos atakovat obrat přes 100 milionů korun.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...