Přejít k obsahu
ScreenVoice
  • ÚVOD
  • TÉMA MĚSÍCE
  • AKTUALITY
  • MAGAZÍN
  • UDÁLOSTI
    • OBOROVÉ AKCE
    • AKCE SCREENVOICE
  • CASE STUDIES
  • MÝTY A FAKTA O TV
  • SLOVNÍK
  • KONTAKT
  • English
Facebook LinkedIn YouTube

Souhlasím se zpracováním osobních údajů

TRP (Target Rating Point)

6. 2. 2021

Součet ratingů daného pořadu/reklamního spotu pro konkrétní cílovou skupinu (Target Group).

TÉMA MĚSÍCE

  • STARŠÍ
    • DŮVĚRYHODNOST
    • EFEKTIVITA
    • EMOCE V REKLAMĚ
    • INOVATIVNÍ TV FORMÁTY
    • KREATIVITA
    • LÁSKA K TELEVIZI
    • LÉTO V TELEVIZI
    • MĚŘENÍ TV
    • MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY
    • POZORNOST
    • RECESE
    • STARŠÍ CÍLOVÉ SKUPINY 45+
    • TELEVIZE 2.0
    • TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT
    • TELEVIZE SPOJUJE
    • TV ZVIDITELŇUJE
    • UDRŽITELNOST
    • ZPÁTKY DO ŠKOLY
ZPÁTKY DO ŠKOLY

DOPORUČUJEME

PRIMA ZVÝŠILA TRŽBY I LONI, ČISTÝ ZISK NAROSTL NA 447 MILIONŮ KČ

AI BABIČKA SE V KAMPANI O2 STÁVÁ „NOČNÍ MŮROU KYBERŠMEJDŮ“

INVESTICE DO REKLAMY LETOS ZVOLNÍ, TRADIČNÍ MÉDIA POKLESNOU

RADIOHOUSE A TV NOVA ZNOVU PODPOŘÍ 100 MIL. KČ MENŠÍ PODNIKATELE

SINGER PŘECHÁZÍ Z POSTU CEO SKUPINY PRIMA, NAHRAZUJE HO KUBÁT

NAKUPUJÍCÍ ČEŠI 45+: AKTIVNÍ, VYBÍRAVÍ A NE TAK ODLIŠNÍ OD MLADÝCH

TOYOTA SE SPOJUJE SE ZRÁDCI, CHCE OSLOVIT NOVOU CÍLOVKU


ŠTÍTKY

reklama značka TV Nova TV Prima lineární televize streamování VOD efektivita sledovanost kreativita Voyo CTV SVOD emoce AKTV Nielsen program HbbTV pozornost AI online Media Club marketing Česká televize sport Netflix OTT Vánoce ROI televize média AVOD investice Nova Group zpravodajství Thinkbox Óčko generace Z seriál Marek Singer
ScreenVoice
  • PODMÍNKY UŽITÍ
  • ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • KONTAKT
  • © AKTV 2025

O SCREENVOICE

Značka ScreenVoice a stejnojmenný web vznikly v roce 2021 jako reakce na dynamický vývoj televizního světa, total videa, marketingu a reklamy. Cílem je zaštítit aktivity Asociace komerčních televizí (AKTV) směrem k profesionálům pracujícím v reklamě, médiích a marketingu, ale i veřejnosti, která se o média a marketing zajímá.

Na webu ScreenVoice.cz jsou tak k dispozici rozsáhlé materiály vztahující se k problematice (nejen) televizní reklamy, total videa, návratnosti investic, efektivity, řada výzkumů, případových studií a inspirace ze zahraničí i České republiky.

Provozovatelem webu je Asociace komerčních televizí (AKTV).


Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Používáme cookies, abychom vám poskytli nejlepší online zážitek.

Více informací o tom, které soubory cookies používáme, nebo jejich vypnutí najdete v .

SCREEN VOICE
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

Soubory cookies třetích stran

Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.

Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.

Additional Cookies

This website uses the following additional cookies:

(List the cookies that you are using on the website here.)

Zásady používání souborů cookie

Více informací o našich zásadách používání souborů cookie