Nový celostátní průzkum společnosti Optimum, kterého se zúčastnilo více než 200 lidí, ukazuje, že televize je stále ústředním prvkem amerického života, ale způsob, jakým ji lidé sledují, se dramaticky změnil. Diváci už nesedí v klidu na gauči a nesoustředí se pouze na jednu obrazovku. Místo toho se věnují více činnostem najednou, přičemž téměř 90 % respondentů průzkumu dělá při sledování také něco dalšího.
Zde jsou nejoblíbenější činnosti při sledování televize v tomto pořadí:
- Jídlo.
- Prohlížení telefonu nebo internetu.
- Psaní zpráv nebo telefonování.
- Užívání si společnosti přátel a rodiny.
- Procházení sociálních médií.
- Vaření.
Průzkum zjistil, že Američané sledují televizi v průměru 24 hodin týdně. Dvě třetiny z nás tvrdí, že televizi sledují stále nebo většinu času. Pokud jde o sporty, diváci dávají přednost fotbalu, basketbalu a baseballu - a většina z nich preferuje sledování zápasů v přímém přenosu. Když mají sportovní fanoušci na výběr, dávají přednost svému oblíbenému týmu před oblíbeným sportem.
"Tento průzkum obsáhl diváky v celé zemi," řekl Eric Bruno, senior viceprezident produktového managementu společnosti Optimum. "Všichni máme rušný život, ale mezi rodinou, prací a školou máme také jedinečné televizní návyky a je zajímavé se o nich dozvědět více."
Pokud se neustále ptáte svých přátel a rodiny, jaký je další nejlepší pořad, který můžete sledovat, nejste sami. Průzkum zjistil, že téměř 40 % z nás spoléhá na tyto doporučení blízkých při rozhodování, co si pustit příště.
Průzkum také zjistil to, jakým způsobem Američané sledují televizi,:
- Téměř 75 % Američanů využívá služby Amazon Prime a Netflix, a to více než ostatní streamovací služby.
- Američané dávají přednost streamování filmů a seriálů před sportovními a politickými zprávami.
- Pouze 25 % domácností využívá pouze streamovací služby.
"Ve společnosti Optimum využíváme takové údaje k tomu, abychom pro naše zákazníky vytvářeli lepší produkty," řekl Bruno. "Znovu jsme si potvrdili, že Američané chtějí jak streamování, tak tradiční televizní možnosti, ale chtějí, aby tyto služby byly dostupné a srozumitelné. Tím, že pozorně nasloucháme zákazníkům a zůstáváme flexibilní, abychom se vyvíjeli s ohledem na jejich zvyky, se snažíme lépe vyhovět potřebám našich zákazníků a realitě neustále se měnícího televizního prostředí."
Zdroj: tvtechnology.com