Zdroj: Unsplash
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

VYPRÁVĚNÍ PŘÍBĚHŮ V SUPER BOWL REKLAMÁCH JE NA ÚSTUPU

7. 2. 20247. 2. 2024
Podle nedávného výzkumu společnosti iSpot mohou reklamy postavené na vyprávění příběhu přinášet značkám inzerujícím během Super Bowlu lepší výsledky, nicméně v posledních letech se tento trend snížil ve prospěch kreativy zaměřené na celebrity a humor.

Od roku 2020 zaznamenaly reklamy na Super Bowlu se zaměřením na příběh (měřeno doslovnými odpověďmi z průzkumu Creative Assessment Survey společnosti iSpot) prudký pokles ze 40 % na pouhých 15 % v roce 2023.

Ve stejném období se humor a celebrity staly hlavními tématy Super Bowl spotů, i když, dle zjištění, nedosahují takového účinku jako spoty s narativním zaměřením.

Úbytek reklam na Super Bowl zaměřených na vyprávění podtrhuje potřebu přehodnotit spoléhání se na podporu celebrit. Údaje ukazují, že reklamy s narativním zaměřením překonávají reklamy zaměřené na celebrity a nabízejí nákladově efektivní a působivé zapojení.



Zdroj: themeasure.net

Načítání dalších...