ČEŠI SI S VÁNOCI SPOJUJÍ PŘEDEVŠÍM ZNAČKY COCA-COLA A KOFOLA

22. 12. 2022
Z respondentů, kteří si s Vánocemi spojují nějakou konkrétní značku, jich zhruba polovina uvedla značky Coca-Cola a Kofola.

Konkrétní značku si s Vánocemi spojuje více než pětina (22 %) české online populace starší 15 let. S Vánocemi si nejčastěji spojují značky Coca-Cola a Kofola. Uvedla to zhruba polovina respondentů z těch, kteří si s Vánocemi nějakou značku spojují. Vyplývá to z výzkumu Nielsen Admosphere pro MediaGuru.cz. Následovaly značky Orion, Pilsner Urquell a Hellmann‘s.

O jaké značky se jedná? (základ: Mají s Vánocemi spojenou nějakou konkrétní značku)

  • Coca-Cola: 52,1 %

  • Kofola: 50,5%

  • Orion: 13,2%

  • Pilsner Urquell: 4,5%

  • Hellmann's: 2,7%

  • Jiné: 29,6%


Více než 45 % respondentů zároveň uvedlo, že mají oblíbenou nějakou reklamu s vánoční tematikou. V drtivé většině je to reklama značky Kofola (86 %). Reklamu na Coca-Colu uvedlo necelých 9 % respondentů.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...