Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA

OBJEM TELEVIZNÍCH GRP SE MEZIROČNĚ TÉMĚŘ NEZMĚNIL

25. 4. 2022
Za období prvního čtvrtletí letošních roku se objem televizních reklamních GRP ve srovnání se stejným loňským obdobím téměř nezměnil.

Celkový objem doručených reklamních televizních GRP v období prvního letošního čtvrtletí zůstal na téměř stejné úrovni jako ve srovnatelném loňském období. Podle dat z monitoringu Nielsen Admosphere byl v prvním letošním čtvrtletí nižší o 0,5 %. Výsledek se vztahuje na televizní spoty i na sponzoring.

Televizní trh tak v prvním čtvrtletí nezaznamenal výraznější výkyvy. Jak už jsme informovali, objem monitorovaných reklamních investic do TV reklamy se pak meziročně zvýšil o 9 %.
Nejvyšší podíly na počtu doručených GRP nadále zaujímají Media Club (skupiny Prima, Óčko, Barrandov a dalších několik tematických stanic) a Nova Group (stanice skupiny Nova). Meziročně si nejvíce polepšilo zastupitelství Atmedia.

Zdroj: mediaguru.cz / Nielsen


Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...