Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STARŠÍ A BOHATŠÍ DIVÁCI SI VÍCE CENÍ TELEVIZNÍHO ZPRAVODAJSTVÍ A SPORTU, TVRDÍ LRG.

6. 4. 20226. 4. 2022
Podle nedávné studie společnosti Leichtman Research Group přetrvává, i přes nárůst možností, které odvádí diváky od placené televize, vysoký zájem o živé zpravodajství a sport (což jsou základní prvky tradiční lineární televize) mezi staršími a bohatšími diváky.

Na otázku: „Jak jsou důležité různé programové žánry?“ odpovědělo 49 % dospělých, že zpravodajství je velmi důležité (8-10), a 41 %, že sport je velmi důležitý, uvedla LRG. Ačkoli přední příčky konstantně patří filmům s 69 % -, existují významné rozdíly v důležitosti zpravodajství a sportu pro předplatitele placené televize a pro nepředplatitele.

Studie zjistila, že:

  • 56 % předplatitelů placené televize považuje zprávy za velmi důležité, zatímco u nepředplatitelů je to 32 %.

  • 49 % předplatitelů placené televize považuje sport za velmi důležitý, zatímco u nepředplatitelů je to 21 %.


Důležitost těchto žánrů je také vyšší u těch demografických kategorií, které (nepřekvapivě) obvykle častěji využívají placené televizní služby.

Zpravodajství je důležitější pro starší věkové skupiny a pro domácnosti s vyššími příjmy:

  • 66 % osob ve věku 55+ považuje zpravodajství za velmi důležité, zatímco ve věku 35-54 let je to 48 % a ve věku 18-34 let 32 %.

  • 57 % osob s ročním příjmem domácnosti > 75 000 USD považuje zpravodajství za velmi důležité ve srovnání se 45 % osob s příjmem domácnosti < 75 000 USD.


Sport je důležitější v domácnostech s vyššími příjmy a také mezi muži:

  • 52 % s příjmy domácnosti >75 000 USD hodnotí sport jako velmi důležitý ve srovnání s 39 % s příjmy domácnosti 30 000-75 000 USD a 27 % s příjmy domácnosti <30 000 USD.

  • 49 % mužů považuje sport za velmi důležitý, zatímco u žen je to 34 %.


Do budoucna budou tyto žánry i nadále hrát důležitou roli při vyvažování staršího modelu s nabídkou přímo pro spotřebitele. Tyto možnosti se však vzájemně nevylučují, dodává LRG, protože spotřebitelé budou i nadále získávat služby a obsah, které nejlépe vyhovují potřebám a rozpočtům jejich domácností.

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...