Přejít k obsahu
ScreenVoice
  • ÚVOD
  • TÉMA MĚSÍCE
  • AKTUALITY
  • MAGAZÍN
  • UDÁLOSTI
    • OBOROVÉ AKCE
    • AKCE SCREENVOICE
  • CASE STUDIES
  • MÝTY A FAKTA O TV
  • SLOVNÍK
  • KONTAKT
  • English
Facebook LinkedIn YouTube

Souhlasím se zpracováním osobních údajů

ASMEA (Asociace mediálních agentur)

5. 2. 2021

Asociace mediálních agentur

TÉMA MĚSÍCE

  • STARŠÍ
    • DŮVĚRYHODNOST
    • EFEKTIVITA
    • EMOCE V REKLAMĚ
    • INOVATIVNÍ TV FORMÁTY
    • KREATIVITA
    • LÁSKA K TELEVIZI
    • MĚŘENÍ TV
    • MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY
    • POZORNOST
    • RECESE
    • STARŠÍ CÍLOVÉ SKUPINY 45+
    • TELEVIZE 2.0
    • TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT
    • TELEVIZE SPOJUJE
    • TV ZVIDITELŇUJE
    • UDRŽITELNOST
    • ZPÁTKY DO ŠKOLY
MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

DOPORUČUJEME

NOVA V LÉTĚ: FARMA, MALÝ PITAVAL, HOSPODA ČI SPECIALISTÉ

CNN PRIMA NEWS ZAHÁJÍ PŘEDVOLEBNÍ VYSÍLÁNÍ DEBATOU 19. ČERVNA

ONEPLAY SPORT: SLEDOVANOST DOMÁCÍ FOTBALOVÉ LIGY SE LONI ZVÝŠILA

13. SYMPOZIUM A CENY HBBTV 2025 SE LETOS USKUTEČNÍ V ISTANBULU

PROČ IVAN TROJAN VYPADL Z ŽEBŘÍČKU TOP HERCŮ V REKLAMĚ?

PRIMA+ SE DOHODLA S VIAPLAY, ZAJISTILA SI PŘÍSTUP K JEJÍMU OBSAHU

REKLAMNÍ BYZNYS LOTERIÍ A SÁZKOVEK JE V OHROŽENÍ


ŠTÍTKY

reklama značka TV Nova lineární televize TV Prima streamování VOD efektivita sledovanost Voyo kreativita CTV SVOD AKTV emoce Nielsen HbbTV program pozornost online Media Club AI Česká televize Netflix OTT Vánoce marketing ROI média sport AVOD investice Nova Group Thinkbox Óčko FTV Prima Super Bowl adresovatelná televize televize generace Z
ScreenVoice
  • PODMÍNKY UŽITÍ
  • ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • KONTAKT
  • © AKTV 2025

O SCREENVOICE

Značka ScreenVoice a stejnojmenný web vznikly v roce 2021 jako reakce na dynamický vývoj televizního světa, total videa, marketingu a reklamy. Cílem je zaštítit aktivity Asociace komerčních televizí (AKTV) směrem k profesionálům pracujícím v reklamě, médiích a marketingu, ale i veřejnosti, která se o média a marketing zajímá.

Na webu ScreenVoice.cz jsou tak k dispozici rozsáhlé materiály vztahující se k problematice (nejen) televizní reklamy, total videa, návratnosti investic, efektivity, řada výzkumů, případových studií a inspirace ze zahraničí i České republiky.

Provozovatelem webu je Asociace komerčních televizí (AKTV).


Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Používáme cookies, abychom vám poskytli nejlepší online zážitek.

Více informací o tom, které soubory cookies používáme, nebo jejich vypnutí najdete v .

SCREEN VOICE
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.

Soubory cookies třetích stran

Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.

Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.

Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!

Additional Cookies

This website uses the following additional cookies:

(List the cookies that you are using on the website here.)

Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!

Zásady používání souborů cookie

Více informací o našich zásadách používání souborů cookie