Přejít k obsahu
ScreenVoice
  • ÚVOD
  • TÉMA MĚSÍCE
  • AKTUALITY
  • MAGAZÍN
  • UDÁLOSTI
    • OBOROVÉ AKCE
    • AKCE SCREENVOICE
  • CASE STUDIES
  • MÝTY A FAKTA O TV
  • SLOVNÍK
  • KONTAKT
  • English
Facebook LinkedIn YouTube

Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Afinita

5. 2. 2021

Míra porovnávající sledovanost daného časového úseku na daném kanálu pro zvolenou cílovou skupinu (CS) vůči indexové (afinitní) cílové skupině (ICS).

TÉMA MĚSÍCE

  • STARŠÍ
    • DŮVĚRYHODNOST
    • EFEKTIVITA
    • EMOCE V REKLAMĚ
    • INOVATIVNÍ TV FORMÁTY
    • KREATIVITA
    • LÁSKA K TELEVIZI
    • MĚŘENÍ TV
    • MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY
    • POZORNOST
    • RECESE
    • STARŠÍ CÍLOVÉ SKUPINY 45+
    • TELEVIZE 2.0
    • TELEVIZE POMÁHÁ SKÓROVAT
    • TELEVIZE SPOJUJE
    • TV ZVIDITELŇUJE
    • UDRŽITELNOST
    • ZPÁTKY DO ŠKOLY
MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

DOPORUČUJEME

SLEDOVANITV PŘIDÁVÁ PRIMA+, MĚNÍ CENY I TELEVIZNÍ BALÍČKY

NOVA NASADÍ V ČERVNU FARMA ČESKO, KLÍČOVÝ LETNÍ POŘAD PŮJDE DENNĚ

VÍCE NEŽ JEN PROPAGACE: JAK MŮŽE REKLAMA VYTVÁŘET HODNOTY

TV SLUŽBY A VOD MUSÍ JÍT OD ČERVENCE VSTŘÍC HANDICAPOVANÝM

ČESKO MÁ ZAČLENIT ZÁKON O SVOBODĚ MÉDIÍ EMFA. CO PŘINESE?

VOLNÝ ČAS POLOVINY ČECHŮ SE ZMĚNIL, VEDE SPORTOVÁNÍ A VIDEO

DIGITÁLNÍ REKLAMA ROSTE. TÁHNE JI VIDEO NA CTV, SOCIÁLNÍ SÍTĚ A RETAIL


ŠTÍTKY

reklama značka TV Nova lineární televize TV Prima streamování VOD efektivita sledovanost Voyo kreativita CTV SVOD AKTV emoce Nielsen HbbTV program pozornost online Media Club AI Česká televize Netflix OTT Vánoce marketing ROI média sport AVOD investice Nova Group Thinkbox Óčko FTV Prima Super Bowl adresovatelná televize generace Z zpravodajství
ScreenVoice
  • PODMÍNKY UŽITÍ
  • ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • KONTAKT
  • © AKTV 2025

O SCREENVOICE

Značka ScreenVoice a stejnojmenný web vznikly v roce 2021 jako reakce na dynamický vývoj televizního světa, total videa, marketingu a reklamy. Cílem je zaštítit aktivity Asociace komerčních televizí (AKTV) směrem k profesionálům pracujícím v reklamě, médiích a marketingu, ale i veřejnosti, která se o média a marketing zajímá.

Na webu ScreenVoice.cz jsou tak k dispozici rozsáhlé materiály vztahující se k problematice (nejen) televizní reklamy, total videa, návratnosti investic, efektivity, řada výzkumů, případových studií a inspirace ze zahraničí i České republiky.

Provozovatelem webu je Asociace komerčních televizí (AKTV).


Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Používáme cookies, abychom vám poskytli nejlepší online zážitek.

Více informací o tom, které soubory cookies používáme, nebo jejich vypnutí najdete v .

SCREEN VOICE
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.

Soubory cookies třetích stran

Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.

Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.

Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!

Additional Cookies

This website uses the following additional cookies:

(List the cookies that you are using on the website here.)

Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!

Zásady používání souborů cookie

Více informací o našich zásadách používání souborů cookie