Redaktor pravidelné rubriky The Promotion Fix ve společnosti The Drum
Samuel Scott, bývalý novinář a ředitel marketingu v high-tech odvětví, je v současnosti profesionálním marketingovým řečníkem, konzultantem, členem neziskové organizace Toastmasters International a autorem sloupků v rubrice The Promotion Fix pro magazín The Drum.
Využívá svých předchozích profesních zkušeností v žurnalistice a marketingu, aby ve společnostech, na konferencích a na univerzitách ukázal skutečnou současnost a budoucnost odvětví marketingu jako neutrální pozorovatel, který nic neprodává.
V roce 2019 působil v porotě soutěže Young Lions britské asociace Ad Association před mezinárodním festivalem kreativity Cannes Lions. Narodil se a vyrůstal ve Spojených státech, nyní žije u Tel Avivu.
Co musí vaše společnost udělat, aby přežila koronavirovou recesi
Samuel Scott, světový marketingový řečník a redaktor rubriky The Promotion Fix ve společnosti The Drum, bude v tomto prvním vystoupení zaměřeném na nové ústřední téma zkoumat osvědčené postupy během předchozích recesí a upozorní na to, co by marketingová oddělení a společnosti dnes měly dělat. Marketingoví ředitelé se například musí naučit mluvit řečí finančních ředitelů, aby obhájili své rozpočty, když společnosti začínají škrtat. Poté se podělí o svou prognózu, že podle zkušeností z poslední globální pandemie se ekonomiky pravděpodobně vzchopí a rychle se vrátí na 95 % normálního stavu před krizí. Ztráty, které cítíme, jsou kruté, ale budou trvat krátce.
Prezentace z přednášky zde.