PRIMA ZVÝŠILA TRŽBY I LONI, ČISTÝ ZISK NAROSTL NA 447 MILIONŮ KČ

3. 9. 20253. 9. 2025
FTV Prima pokračovala i v loňském roce v růstu tržeb z provozování televizních kanálů a online webů.

Tržby společnosti FTV Prima, provozovatele televizních kanálů skupiny Prima, videoplatformy prima+ a několika webů, se v loňském roce zvýšily o 7 % na 4,4 mld. Kč. Společnost dosáhla také vyššího čistého zisku, který představoval 447 mil. Kč. Vyplývá to z informací zveřejněných ve výroční zprávě FTV Prima za rok 2024.

Základní výsledky FTV Prima (tis. Kč)


Zdroj: Výroční zpráva FTV Prima za rok 2024


Struktura tržeb naznačuje, že z téměř 75 % se na celkových tržbách stále podílí prodej reklamního televizního času. Ten loni dosáhl objemu ve výši 3,27 mld. Kč a meziročně se zvýšil o pět procent. Nejrychleji rostly tržby z prodeje online reklamy a z předplatného prima+. Ve srovnání s rokem 2023 se zvýšily o třetinu na 334 mil. Kč.

Struktura tržeb FTV Prima (tis. Kč)


Zdroj: Výroční zpráva FTV Prima za rok 2024


Management televize hodnotí rok 2024 ve skupině Prima jako „rok úspěchů". Skupina dosáhla celodenního podílu na sledovanosti 26,83 % v cílové skupině 15+. K nejsledovanějším pořadům loňského roku se na obrazovkách Primy zařadila šestá série Poldy, dále končící seriál ZOO a nový seriál Na vlnách Jadranu. Streamovací službu Prima+ si loni pustilo přes milion uživatelů. Počet odsledovaných hodin se oproti roku 2023 zvýšil o 43 %. Nejvíce nových předplatitelů přilákal na prima+ seriál Zrádci. „V roce 2025 se chceme zaměřit na další rozvoj svých stávajících projektů, hledání nových příležitostí na trhu a posilování pozice lídra v oblasti mediálního a zábavního průmyslu," konstatuje ve zprávě generální ředitel FTV Prima Marek Singer.

Prima už letos v červnu informovala, že celkové tržby s dalšími majetkově spřízněnými médii, tedy nejen televize, ale i rádií nebo zastupitelství Media Club a Impression Media, se loni celkově vyšplhaly na 6,936 mld. Kč. Zisk EBITDA činil 1,712 miliardy Kč.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...