MLADŠÍ PRACOVNÍCI V MARKETINGU JSOU OTEVŘENÍ NAVÝŠENÍ ROZPOČTU NA REKLAMU V RÁDIU A TELEVIZI

21. 9. 202521. 9. 2025
„Mladší markeťáci mohou inklinovat spíše k sociálním sítím,“ poznamenává Matt Sunshine, generální ředitel společnosti The Center for Sales Strategy. Zjistil ale, že navzdory upřednostňování sociálních sítí mohou mít zájem i o starší typy kanálů, jako jsou tradiční lineární média.

Tento poznatek sdílela společnost Borrell Associate ve svém „Chart of the Week“ zaměřeném na plány mladších nákupčích reklamy. Data pocházejí z průzkumu společnosti realizovaného na jaře 2025 mezi místními nákupčími reklamy, z nichž 121 respondentů bylo mladších 35 let. Na otázku, na jaké typy médií plánují v roce 2025 vynaložit více prostředků, odpověděli, že spíše zvýší výdaje na reklamu v lineární televizi, rozhlase a kabelové televizi. Zajímavé je, že nebyli tolik nakloněni zvyšování výdajů na OTT/CTV.



V souvislosti s menším zájmem o reklamu v CTV a OTT se Sunshine domnívá, že příčinou může být skutečnost, že se jejich svět „téměř výhradně soustředil na digitální média a nyní mají zájem o větší marketingovou diverzitu“.

Jedná se však pouze o spekulaci – a skvělý námět k rozhovoru pro manažery odpovědné za péči o zákazníky při jednání s novými nebo stávajícími klienty.

Zdroj: rbr.com

Načítání dalších...