Jak od základů vybudovat silný brand? Jak změnit interní vnímání marketingu z nákladu na investici? A jak využít AI v reklamní tvorbě tak, aby by nezabila kreativitu? To jsou otázky, na které z první linie odpoví Konference #HolkyzMarketingu.
Čtvrtý ročník eventu, za kterým stojí vzdělávací marketingová platforma #HzM, přivítá pražské Kongresové centrum ve středu 25. června. Cílem je i tentokrát nabídnout praktické přednášky z každodenní praxe.
Mezi spíkry se tak objeví Tereza Svěráková, partner a kreativní šéfová agentury OAK Prague, která promluví o tom, jak najít svůj rukopis a propsat ho do kreativ značek. „Kde se bere a jaký je ten můj, ukážu hlavně na svých pracích pro Českou spořitelnu,“ láká na vhled do kampaní „Věk je jen číslo“ nebo „Jste silnější, než si myslíte“.
O tom, co se stane, když se značka odváží myslet nad rámec zadání – a marketér ji za něj vede –, pohovoří Meredith Kelly, globální ředitelka marketingu Škoda Auto.
Takřka přímo z festivalu kreativity v Cannes, kde s globální ředitelkou pivních brandů Desperados, Amstel & Tiger Beer (Heineken) přednášela o budovaní značek v éře „creator economy“, zavítá na konferenci Věra Šídlová z Kantaru. Tentokrát se zaměří na kreativní efektivitu v době AI.
Line-up“ plný zajímavých řečníků tím ale nekončí. „Já budu mluvit mimo jiné o tom, jak misi a hodnoty našeho brandu promítáme do marketingového mixu, či jak si liší náš současný marketing od fáze po uvedení Cans,“ láká Dominic Rice, spoluzakladatel a CEO značky Cans.
Salvu informací, inspirací a know-how stále můžete načerpat přímo z první linie. Poslední vstupenky na Konferenci #HolkyzMarketingu jsou ještě k dispozici.
Zdroj: mam.cz