TELEVIZE JE HNACÍ SILOU NÁRŮSTU OBJEMU VYHLEDÁVÁNÍ

1. 6. 2022
Nejnovější graf měsíce společnosti Thinkbox ukazuje silný vztah mezi televizním vysíláním a objemem vyhledávání.

Na konkrétním příkladu internetové realitní služby Boomin graf ukazuje, že televize má okamžitý dopad na vyhledávací aktivitu online a je skvělou platformou pro vytváření povědomí a zvyšování poptávky.



Údaje Google Trends nám mohou pomoci pochopit, jaký dopad měla lineární televize na online realitní službu Boomin, když se podíváme na změnu objemu lidí, kteří používají Google k vyhledávání "Boomin". Můžeme vidět silnou korelaci mezi televizní expozicí a objemem vyhledávání, přičemž v týdnu, kdy byla spuštěna jejich televizní reklama, došlo k obrovskému nárůstu vyhledávání.

Stáhněte si graf, abyste se dozvěděli více, a podívejte se na další příklady toho, jak televize ovlivňuje vyhledávání na Googlu, v balíčku Google Trends and TV Exposures.

Zdroj: thinkbox.tv

Načítání dalších...