Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY KRÁTKÁ ZPRÁVA ZAHRANIČNÍ

ROLE TELEVIZNÍ REKLAMY V BITVĚ O SLEDOVANOST ROSTE

31. 1. 2023
Svět streamování se po obrovském boomu během pandemie potýká se zpomalením tempa růstu předplatného. S návratem k normálnímu životu se i cesty streamovacích společností stáčejí směrem k televizní reklamě. Jaká je tedy role televizní reklamy v bitvě o diváky streamu?

Předpovědi dvouciferného růstu streamovacích platforem však pokračují i ​​v blízké budoucnosti. eMarketer očekává, že výdaje na streamovanou reklamu dosáhnou do konce roku 2023 10 miliard dolarů.

Výzvou pro mnoho streamovacích společností bylo zůstat konkurenceschopné, protože stále více mediálních společností spouští své vlastní streamovací platformy. Streamovací války nabraly na intenzitě v roce 2019, kdy na hrací pole vstoupil Disney+. Netflix, Amazon Prime a HBO Max již zuřivě soupeřily o pozornost spotřebitelů. Netflix, kdysi jasný vládce této kategorie, zaznamenal během 2. čtvrtletí loňského roku obrovskou ztrátu 970 000 předplatitelů . To vedlo k tomu, že Disney+ dohnalo počet předplatitelů díky balíčku s ESPN+ a Hulu a ve 2. čtvrtletí dosáhlo 205,6 milionu . Ačkoli Netflix zaznamenal ve třetím čtvrtletí nárůst počtu předplatitelů, společnost již hledala nové způsoby, jak zlepšit ziskovost.

Zdá se, že řešením pro platformy jako Netflix a Disney+ pro udržení náskoku je přidání reklamy na jejich platformy.

Jak si tedy v takové době televizní reklama stojí?

Vzhledem k tomu, že růst předplatného klesá, streamovací platformy spouštějí vrstvy podporované reklamou, aby zvýšily ziskovost. Výsledkem je to, že televizní reklama stále zůstává skvělou možností, jak oslovit obrovské publikum. Televizní inzerenti získávají díky tomu další možností, jak se spojit se spotřebiteli.

Zdroj: marketingarchitects.com

Načítání dalších...