Od svých počátků v roce 1926 jako kreativní dílna v Montmartru, přes mezinárodní expanzi, inovace v datových analýzách a technologiích, až po dnešní pozici přední holdingové společnosti v oboru, prošla skupina Publicis Groupe za 100 let své bohaté historie hned několika zásadními proměnami.
Jedna věc ale zůstává stejná: každoroční vánoční přání. A za tím letošním, které navíc společnost uvede do druhého století své existence, nestojí nikdo jiný, než Publicis Conseil, agentura založená zakladatelem Marcelem Bleusteinem Blanchetem.
Letošní přání propojuje živou akci, skutečné herce a také AI technologie, jež pocházejí z vlastních platforem a nástrojů skupiny. Vánoční přání vypráví příběh o průkopnickém duchu, nekonečných inovacích a odolnosti, které Publicis Group umožnily přečkat války, požáry, hospodářské krize, technologické revoluce i globální pandemii. Právě díky tomu je po sto letech existence Publicis Groupe v pozici, ve které může i nadále vést a přetvářet celé odvětví.
Podívejte se na příběh lva, který se nikdy nevzdává:
Video: Publicis - New Year. New century. New wishes.
A zde se můžete podívat na exkluzivní dokument o 100 letech existence společnosti Publicis s Elizabeth Badinter, Mauricem Lévym a Arthurem Sadounem:
Video: Publicis: 100 years of looking to the future
Arthur Sadoun, generální ředitel Publicis Groupe, uvedl: „Rok 2026 bude pro nás velmi výjimečný, protože uzavřeme naše první století. Století, během kterého jsme proměnili malou agenturu z Montmartru v největší holdingovou společnost v oboru. Století, během kterého se Groupe třikrát zvedla z popela – někdy doslova – a mnohokrát se transformovala. Právě tento duch odolnosti nás definuje již 100 let a je zachycen v našem přání: lev se nikdy nevzdává.“
Rok 2026 bude také znamenat vstup do druhého století skupiny, jehož počátek bude nepochybně definován rozvojem umělé inteligence. Tento film je lidskou, historickou a technologickou poutí, která spojuje nejlepší kreativní mozky skupiny s jejími jedinečnými schopnostmi v oblasti AI a kreativní tvorby. Výsledek odráží fundamentální přesvědčení Publicis Groupe: „budoucností AI jsou naší lidé.“
O filmu „A Lion Never Gives Up“:
Unikátní „hybridní“ projekt
Film „A Lion Never Gives Up“ kombinuje živé záběry, 2D a 3D obrazové zpracování pomocí generativní umělé inteligence (GenAI) a rekonstruuje scény z minulosti skupiny, čímž snižuje náklady na rekonstrukci scén a otevírá nové kreativní možnosti.
Čtvrtina filmu je tvořena živými záběry, zbývající část vznikla pomocí umělé inteligence na základě fotografií, filmů a dokumentů z vlastních archivů.
Ohromné množství vizuálních materiálů
Umělci a archiváři AI spravovali, shromažďovali a katalogizovali zhruba 4 500 reálných snímků pro 150 jednotlivých záběrů potřebných pro projekt této velikosti, které byly doplněny o snímky generované AI.
Přetvořený proces střihu
V tradičním postupu je po dosažení fáze střihu vše uzamčeno. Zde však vše zůstalo otevřené tak, aby každý záběr bylo možné znovu vygenerovat od nuly.
Zdroj: Publicis Groupe
