Zdroj: Cannes Lions
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA

CANNES LIONS: LVY MÁ I DALŠÍ KAMPAŇ S ČESKOU STOPOU

17. 6. 202517. 6. 2025
Stříbro a bronz získal v Cannes projekt „Fixables“ od agentur LePub Amsterdam a Milan pro Philips, na němž spolupracovali lidé z Publicis Groupe, OMD Czech a Prusa Research.

Kampaň Fixables, jejíž pilotní projekt startoval v Česku, uspěla hned dvakrát v kategorii Design. Získala bronz za design navržený pro změnu chování a stříbro za design zaměřený na udržitelnost.

Festival kreativity připočítává lví trofeje Nizozemsku a Itálii, protože za konceptem stojí Le Pub Amsterdam a Le Pub Milan. Podíleli se na ní ale i lidé z pražské Publicis Groupe, jako její šéf komunikace Jaroslav Malina a account director Zoran Boškovič.

Iniciativa Fixables také startovala v Česku s mediální agenturou OMD Czech a s tuzemskou produkcí Stillking Films, která se počítá k partnerům vedle Bandit Amsterdam, Bax Studio Milan a Crossfade Milan.

Celá inicativa společnosti Philips navíc stojí na spolupráci s producentem 3D tiskáren Prusa Research. Společně chtějí pomocí „Fixables“ podpořit udržitelnost a cirkularitu tím, že lidem dávají přístup k designu součástek a příslušenství pro produkty Philips Personal Health, které si tak mohou lidé místo kupování vytisknout na svých 3D tiskárnách.



Projekt vyšel z toho, že by 77 procent Evropanů upřednostnilo opravu produktů, ale většina z nich si nakonec koupí nový. Zájem se ukázal i poté, co Philips uvedl design pro 3D model zastřihovače vousů na strojek OneBlade, hned první týden si ho stáhlo 3200 uživatelů.

Kampaň agentur Le Pub a Philips tak dneškem proměnila oba shortlisty, na které se probojovala už v neděli. Dnes k nim stihla přidat další v kategorii Creative Business Transformation. Její výsledky se budou vyhlašovat ve čtvrtek.

Zdroj: mam.cz

 

Načítání dalších...