Zdroj: Pixabay.com
AKTUALITY INSPIRACE KRÁTKÁ ZPRÁVA

PINTEREST SE VRHÁ DO KAMPANÍ ZAMĚŘENÝCH NA NÁVRAT DO ŠKOLY

2. 11. 20252. 11. 2025
Pinterest sdílel několik nových tipů pro marketéry, kteří budou chtít v roce 2026 využít období návratu do školy a mít své plány připraveny ještě před nákupní sezónou.

Ano, mluvíme o období po prázdninách – o začátku školního roku, který se zdá být ještě daleko. Ale jak Pinterest poznamenává:

Na Pinterestu začíná plánování návratu do školy již v říjnu. Lidé si zde vytvářejí seznamy, ukládají inspirace a připravují své nákupní plány. Ve skutečnosti vzrostl počet odkazů vedoucích mimo Pinterest během loňské sezóny návratu do školy o 17 %, což je jasné znamení, že uživatelé Pinterestu jednají, když je něco inspiruje.“

Měli byste si tedy své plány připravit již nyní, abyste maximalizovali příležitosti, které se vám díky těmto zákazníkům naskýtají.

Pokud jde o klíčové trendy, Pinterest sdílel několik tipů ohledně toho, co v této kategorii právě teď získává na popularitě:



Přinášíme několik užitečných poznámek, které se mohou týkat i uspokojení poptávky během prázdnin.

Značkám, které se chtějí prezentovat v tom nejlepším světle, Pinterest doporučuje:

  • Buďte autentičtí: Ukažte svou značku v reálných školních situacích, jako je balení svačiny, studium nebo první školní den.

  • Buďte konkrétní a sezónní: zdůrazněte to, na čem teď záleží, tj. školní potřeby, které nesmí chybět v batohu, rychlé snídaně nebo útulné studijní prostředí. Buďte v souladu s tím, co rodiny hledají.

  • Začněte včas, zůstaňte viditelní, důvěřujte dlouhodobé strategii: maloobchodní inzerenti, kteří na Pinterestu spouštějí kampaně zaměřené na návrat do školy, zaznamenali vyšší meziroční růst návratnost investic do reklamy než inzerenti, kteří tyto kampaně nerealizují.

  • Využijte aktuální trendy: dejte průchod své kreativitě a nechte se ovlivnit nejvyhledávanějšími termíny a novými nápady – vaše piny se tak mohou objevit na seznamech přání a ve vizuálních tabulkách, které si vaši zákazníci právě vytvářejí (viz Pinterest Trends).

  • Optimalizujte pro akci: usnadněte nakupování přímo z Pinterestu. Produktové tagy, výzvy k akci a užitečné informace pomáhají dosáhnout výsledků až k dokončení nákupu.


Pinterest také marketérům radí, aby neustále testovali a měřili své výsledky, takže v okamžiku, kdy se zákazníci skutečně rozhodnou k akci, budou jejich kampaně plně vyladěné a připravené k použití.

A s 578 miliony aktivních uživatelů měsíčně, kteří na platformu přicházejí s vysokým nákupním záměrem, by se tento přístup mohl stát vaší tajnou zbraní v této sezóně.

Zdroj: socialmediatoday.com

Načítání dalších...