Zdroj: Kitkat/Nestlé
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA

Z GOLDEN DRUM SI CENU VEZE VML, MCCANN A ZARAGUZA

24. 10. 202524. 10. 2025
Mezinárodní festival Golden Drum vyhlásil vítěze své soutěže. Zlato získala agentura VML, stříbro McCann a bronz Zaraguza.

Kreativní festival Golden Drum zná vítěze své soutěže. Bodovaly v ní i české agentury. Kromě kategorie Young Drummers, v níž zvítězili talenti Joanna Santarius a Vojtěch Vaník ze Saatchi & Saatchi Prague, si ceny odvezly VML, McCann a Zaraguza.

Agentura VML si odnesla po zlatém ocenění v kategoriích Print & Publishing, Billboards a Posters a také bronz v craftové kategorii Photography za kampaň „Phone Break“, kterou připravila pro značku KitKat z portfolia společnosti Nestlé.

Stříbro získala v kategorii Use of Data agentura McCann za svou kampaň „National Urine Test“, v níž analyzovala data z odpadních vod v projektu Zkratky pro Českou asociaci pojišťoven.

Bronzové ocenění bylo uděleno v kategorii Creative Use of Media – Print/Outdoor také kampani „Don't grill yourself, you're not a Whopper“, kterou pro Burger King připravila pražská Zaraguza.

Přehled všech vítězů naleznete zde.

Zdroj: mediaguru.cz

 

Načítání dalších...