Letošní rok přináší symbolické výročí – uplynulo 150 let od prvního doloženého použití slova creativity v angličtině. Historik Adolphus William Ward tento výraz použil v roce 1875 v souvislosti s „poetickou kreativitou“ Williama Shakespeara.
Dnes je význam kreativity ve všech odvětvích, včetně mediálního, zcela nepochybný. Podle Sira Johna Hegartyho, který se podílel na realizaci zprávy The Business of Creativity, je kreativita životně důležitá pro lidský pokrok, protože formuje kulturu, podporuje byznys, posiluje empatii a dává smysl lidské existenci.
Ve středu 24.9.2025 v 16 hodin se proto na webináři "The Case for Creativity" spojí dva nejznámější odborníci na téma kreativity - Orlando Wood a sir John Hegarty - a společně se zaměří na to, proč je kreativita zásadní pro dlouhodobý úspěch podnikání a jak mohou značky znovu získat pozornost diváků v dnešním přehlceném mediálním prostředí. Dozvíte se, proč jsou v dnešní době odvážné nápady a kreativní reklama v televizi potřeba více než kdy jindy, jakou roli hrají emoce, vyprávění příběhů a atraktivní scénář v reklamně přehlceném digitálním prostředí a zazní také to,
👉 proč firmy, které investují do kreativity, dosahují lepších výsledků než ostatní.
👉 jak skvělé nápady, podané s emocemi a zábavou, mohou podnítit skutečné inovace.
👉 proč televize zůstává bezkonkurenční platformou pro kreativní kampaně.
Legendy kreativního odvětví, Orlando Wood a sir John Hegarty, nabídnou svůj pohled na to, proč kreativita není luxus, ale nutnost pro dlouhodobý úspěch značky a růst podnikání.
Webinář se koná ZDARMA, online, 24.9. od 16 hodin.
Registrace jsou možné zde.
Tento bezplatný webinář pořádá The Global TV Group a je otevřený všem, kteří se zajímají o prolínání kreativity, efektivity a médií.