GRAND PRIX SOUTĚŽE DIRECT IMPACT CZECH ZÍSKÁVÁ B TÝM

19. 9. 202519. 9. 2025
Cenu Grand Prix 23. ročníku soutěže Direct Impact Czech si odnesla agentura B tým za kampaň „To za nás nebylo“ pro Vzdělávací institut pro Moravu.

Soutěž Direct Impact Czech zná vítěze svého 23. ročníku. Oceněno bylo celkem 15 agentur a celá řada jejich spolupracovníků a klientů. Prvenství ze soutěže v podobě ceny Grand Prix si odnesla brněnská agentura B tým za kampaň „To za nás nebylo“ pro Vzdělávací institut pro Moravu, na kterém spolupracovala s produkcí Circle Picture. Agenturou ročníku se stal McCann-Erickson Prague a Klientem ročníku Česká asociace pojišťoven.



Do soutěže Direct Impact Czech poslalo 24 agentur dohromady 57 přihlášek a celkem bylo ve 12 kategoriích předáno 13 zlatých, 6 stříbrných a 14 bronzových medailí. Všechny oceněné projekty se mohou ucházet o příčky nejvyšší, a to v evropské soutěži Impact Awards, kterou pořádá Evropská asociace komunikačních agentur (EACA). Přihlášky je možné zasílat do 14. října za zvýhodněnou cenu, nejpozději však do 11. listopadu 2025.

„Vzhledem k tomu, že loňský ročník byl v historii soutěže velmi slabý, tak toho letošního si velmi vážím, protože se nám podařilo dostat mezi soutěžící řadu nových menších či větších agentur. Nebudu je jmenovat, protože jich bylo hodně, ale určitě jsou příslibem pro další ročníky,“ komentuje letošní soutěž Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, jednoho ze spolupořadatelů soutěže.

23. ročník soutěže Direct Impact Czech










Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...