Zdroj: Unsplash.com
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA

INVESTICE DO MÉDIÍ PŘEKONALY I V LISTOPADU LOŇSKÝ OBJEM

17. 12. 202117. 12. 2021
Všechny monitorované mediatypy vykazují za období jedenácti letošních měsíců vyšší objemy reklamních investic než ve srovnatelném loňském období.

Monitorovaný objem reklamních investic do médií zůstal i v letošním listopadu nad úrovní stejného měsíce loňského roku. Jak ukazují data AdIntel od Nielsen Admosphere, s výjimkou televize se investice do tisku, rádií a venkovní reklamy zvýšily v jedenáctém letošním měsíci o téměř 40 %. Monitorovaný objem televizních investic byl o dvě procenta nižší, do televize ale proudí téměř dvě třetiny reklamních investic ze všech médií, která jsou v rámci tohoto srovnání k dispozici. Za období leden až listopad 2021 je monitorovaný objem reklamních investic v médiích vyšší o více než 5 %, přičemž všechny mediatypy zaznamenaly lepší výsledek než ve srovnatelném loňském období.

Zdroj: Nielsen Admosphere


V přehledu médií podle monitorovaných investic není uveden internet, protože monitoring postihuje jen display reklamu a nezohledňuje tak všechny formáty internetové reklamy.

Znovu upozorňujeme, že monitorované objemy neodpovídají reálným investicím, jsou sestaveny na základě ceníkových cen.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...