TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

Přestože se léto v mediální terminologii řadí k tzv. low season období, podle výzkumu Nielsen Admosphere velká část diváků (66 %) média o prázdninách sleduje stejně často jako po zbytek roku. Více než pětina alespoň občasných letních konzumentů médií preferuje v létě živé televizní vysílání, dominuje zde nejstarší věková skupina 55 a více let (37 %) oproti všem ostatním. Takže i v létě má např. reklama v TV na vybrané segmenty možnost zasáhnout své publikum a je možné ji do media mixu značky zařadit.

V polovině srpna se léto neodvratně chýlí ke konci a především studentům a rodičům malých školáků se tedy přibližuje chvíle návratu do škol. Je tedy třeba zkontrolovat aktovku a ořezanost pastelek v penálu. Tzv. back to school reklama je jednou z těch specifických kategorií, které se v druhé polovině léta na obrazovce začínají objevovat. Ve ScreenVoice magazínu si přečtete, které značky svou back to school reklamu pojaly netradičně a které naopak patří ke stálicím tohoto období.

Ve výběru inspirativních článků v rubrice „Přečtěte si k tématu“ naleznete další inspiraci ze světa televize a total videa z celého světa.

Přečtěte si k tématu

OMNICONNECT: POZORNOST JE NOVOU MĚNOU KOMUNIKACE

26. 4. 2024

V marketingu, reklamě i PR se pozornost stala novou měnou. Jak pozornost získat, udržet a jak s ní pracovat, řešila konference OmniConnect 2024. Metriky technického zobrazení reklamy nebo čas zhlédnutí reklamy nemusí být pro efektivní komunikaci dostatečné. Podstatnější se totiž stává skutečná pozornost, kterou lidé sdělení věnují. Právě pozornosti a jejímu začlenění do plánování komunikace… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

KAREN NELSON-FIELD: MEDIÁLNÍ UMÍSTĚNÍ MÁ PRO POZORNOST ZÁSADNÍ VÝZNAM

22. 4. 2024

Typ mediální platformy, na které se reklamní sdělení objevuje, ovlivňuje pozornost k reklamě podstatněji než její kreativa, uvedla na setkání OmniConnect Karen Nelson-Field. Strategie pozornosti budou uzpůsobeny požadavkům kampaně a stanou se důležitější než čas zhlédnutí. Délka zhlédnutí reklamy je v současnosti považována za základní pilíř pozornosti, ale ve skutečnosti má k pozornosti jen malý… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

ADC CZECH CREATIVE AWARDS ZVEŘEJŇUJE SHORTLISTY

22. 4. 2024

Soutěž ADC Czech Creative Awards zná své finalisty. Na shortlistu je celkem 120 prací. Česká soutěž komunikační kreativity ADC Czech Creative Awards zveřejnila shortlisty. Z rekordních 274 přihlášek se do finále probojovalo 120 prací. Nejvíce skórovaly „filmové“ kategorie – Advertising Film: Medium format (16-60″), Film Craft: Direction a Film Craft: Cinematography. Přihlášené práce v průběhu… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

ČESKO BUDE ŽÍT HOKEJEM, PARTNEŘI STARTUJÍ KAMPANĚ

19. 4. 2024

Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové reprezentace startují své hokejové kampaně. Za pár týdnů, konkrétně 10. května, začne Mistrovství světa v ledním hokeji, které se bude letos odehrávat v Praze a Ostravě. Oficiální partneři mistrovství či národní reprezentace si připravili reklamní kampaně, ti, co se spojují se šampionátem, navíc mohou využít i… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

MÝTY VERSUS REALITA: PRAVDA O TELEVIZI A TELEVIZNÍ REKLAMĚ

18. 4. 2024

Televize i v dnešní době oslovuje velké množství diváků, vzbuzuje emoce, nabízí nejvyšší efektivitu a návratnost investic, maximální pozornost i důvěru. Nejen proto zůstává vysoce efektivním, důležitým a leckdy i klíčovým prvkem média mixu.

TELEVIZE MÁ STÁLE NEJVYŠŠÍ SLEDOVANOST. VELKÁ TELEVIZNÍ OBRAZOVKA MÁ PRO DIVÁKY SVÉ NEPOPIRATELNÉ KOUZLO

14. 4. 2024

Čísla hovoří jasně. Neporazitelnou královnou domácí zábavy je stále televize. Moderní technologie jsou sice zajímavé, ale televizi z trůnu nesesadily. Proč? Přečtěte si v našem shrnutí, jaká esa má dnešní televize v rukávu.

TRENDY KOMPLEXNÍHO EKOSYSTÉMU TELEVIZNÍ REKLAMY V USA A EVROPĚ NA ZÁKLADĚ STUDIE ALTMAN SOLON

12. 4. 2024

Závěry analýzy realizované společností Altman Solon v roce 2023 ukazují, že 69 % distributorů v Evropě (placené TV, tradiční vysílací společnosti, streamovací platformy) dává přednost investicím do nástrojů pro měření napříč platformami, marketéři se stále více spoléhají na interní kreativní vývoj a nákup médií a reklamní agentury považují imprese a zobrazení za nejdůležitější metriku úspěchu… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

STUDIE UK: CO BRITOVÉ CHTĚJÍ OD ZNAČEK? VÝHODNÉ NABÍDKY A ODMĚNY!

9. 4. 2024

Výrazně vzrostl podíl spotřebitelů, kteří se domnívají, že odměna za věrnost je pro značky důležitým způsobem, jak podpořit spotřebitele v těžkých ekonomických časech. Vyplývá to z nového průzkumu společnosti Hall & Partners, podle něhož si to myslí 52 % Britů, zatímco při posledním průzkumu před třemi lety to bylo jen 17 % spotřebitelů na celém… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

MLADISTVÁ A K VĚCI. JAK STVOŘIT REKLAMU PRO GEN Z

8. 4. 2024

Generace Z je jednou nohou v produktivním věku. Tvoří 40 procent spotřebitelské populace a značky by ji neměly ve své komunikaci podceňovat. Jaký je postoj mladých k reklamě, zjišťovala redakce MAM v posledním čísle MAM 15/2024. Generace Z očekává od značek autenticitu. Zapomeňte na konvenční reklamu a vytvořte obsah, který mluví jejich jazykem a respektuje… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

TV NOVA NABÍDNE OBCHODNÍM PARTNERŮM REKLAMNÍ PROSTOR V MEZINÁRODNĚ CERTIFIKOVANÝCH POŘADECH

3. 4. 2024

TV Nova začne od května tohoto roku nabízet svým obchodním partnerům reklamní prostor v pořadech, které získaly mezinárodní certifikaci BAFTA albert. Ta je udělována britskou platformou se zaměřením na udržitelnost v oblasti filmu a televize a symbolizuje závazek k environmentální udržitelnosti. Tento krok je součástí snahy podporovat udržitelné produkční postupy v televizním průmyslu a snižovat… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: ZPÁTKY DO ŠKOLY

VELIKONOČNÍ HON ZA NEJLEPŠÍ REKLAMOU? V TOMTO PŘÍPADĚ SE MARKETÉRŮM NEJVÍCE VYPLÁCÍ CTĚNÍ TRADIC – IDEÁLNĚ S INOVATIVNÍM PLOT TWISTEM

1. 4. 2024

I když jsou Velikonoce primárně křesťanské svátky, nenechte se mýlit – jde zároveň o obrovskou událost i ve světě marketingu a televizní reklamy. Vybrali jsme pro vás top 10 neotřelé velikonoční reklamní inspirace posledních let.

VŠECHNY CASE STUDIES