GRUNT: VOYO PŘEKONALO METU 350 TISÍC PŘEDPLATITELŮ

30. 1. 2022
Zdroj: mediaguru.cz
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA
Počet předplatitelů videoplatformy Voyo měl překonat hranici 350 tisíc. Dalším milníkem má být pokoření hranice 500 tisíc předplatitelů.

Počet předplatitelů platformy Voyo už měl přesáhnout hranici 350 tisíc. Na sociální síti LinkedIn to uvedl ředitel nových médií TV Nova a společnosti CME Daniel Grunt. Jde o první oficiálně zveřejněné číslo počtu předplatitelů videoplatformy Voyo od té doby, kdy televizní skupina postavila Voyo do centra své nové digitální strategie.
„… 350 tisíc předplatitelů za náma, další meta, 500 tisíc před náma :),"

napsal Daniel Grunt na svůj profil, a to v návaznosti na páteční zveřejněné programové schéma TV Nova a platformy Voyo pro letošní jaro.

Generální ředitel společnosti CME Didier Stoessel už v lednovém rozhovoru pro časopis Forbes naznačil, že počet předplatitelů Voya se v závěru loňského roku pohyboval okolo 300 tisíc. Počet sice konkrétně nezmínil, ale uvedl, že Voyo je ve třetině svého plánu získat do pěti let v Česku a na Slovensku milion předplatitelů. V rozhovoru také potvrdil, že v příštím roce bude Voyo podle původního plánu vysílat dvanáct původních seriálů, za další rok 23 a v roce 2024 by to mělo být 33 původních seriálů. „My opravdu věříme, že nárůst konzumace videoobsahu po celém světě, a zvlášť tady v Česku, zůstane na hodně dlouho. Limitem je jen to, kolik hodin tím můžeme trávit," řekl Forbesu.

Voyo v první polovině letošního roku uvede pětici premiérových projektů natočených pod značkou Voyo Originál. Vedle nové sezóny Ordinace v růžové zahradě 2, která  odstartuje 3. února, a třídílné minisérie Guru, která byla zveřejněna v průběhu ledna, to bude komediální seriál Národní házená, rodinné drama Jitřní záře a třídílná minisérie o Ivetě Bartošové s názvem Iveta. Detaily k pořadům

Odhady o velikosti počtu předplatitelů streamovaného videa (SVODviz Předplacené video na vyžádání (SVOD)) se na českém trhu liší. Podle údajů ČSÚ jde o 1,3 mil. lidí starších 16 let. DataV oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem. Atmedia Index ukazují na téměř dva miliony lidí a dataV oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem. výzkumu MML-TGI 1,8 mil. lidí.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...