Zdroj: TV Prima
AKTUALITY DOMÁCÍ

CNN PRIMA NEWS MĚSÍČNĚ OSLOVÍ PŘES 7,7 MILIONU LIDÍ

28. 4. 2021
Zpravodajská multiplatforma CNN Prima NEWS má za sebou první rok od svého startu 3. května 2020. V letošním roce se jí daří růst ve všech klíčových ukazatelích: v počtu reálných uživatelů zpravodajského webu, TV sledovanosti i celkovém zásahu.

V březnu oslovila multiplatforma CNN Prima NEWS celkem rekordních 7 730 000 lidí. Díky nejmladšímu kanálu si ve sledovanosti polepšila i skupina Prima, její share v prvním čtvrtletí meziročně vzrostl o 0,56 p. b. na 23,68 % (CS 15+).

„V prvé řadě bych chtěl poděkovat celému týmu zpravodajství za pracovní nasazení, vůli a trpělivost. CNN Prima NEWS bude jako zpravodajská platforma s širokým záběrem pokračovat v prohlubování integrace televizní a online redakce, posilovat osobitost a názorovou pestrost svého zpravodajského obsahu a spolu s celostátními tématy pro širokou veřejnost se také ještě více rozkročí do regionů napříč Českou republikou,“ říká Pavel Štrunc, šéfredaktor zpravodajství a publicistiky CNN Prima NEWS.

Zpravodajský web

Raketový růst zaznamenal na české mediální scéně zpravodajský web CNN Prima NEWS, který již první měsíc po startu navštívilo přes milion reálných uživatelů, letos v březnu se s 3 769 151 reálnými uživateli zařadil mezi TOP 4 zpravodajské weby.
Vývoj počtu reálných uživatelů webu CNNPrima.cz (v tis.)

„V dubnu se již blížíme k metě čtyř milionů reálných uživatelů, což nás samozřejmě těší. Stále je ale co zlepšovat. Web CNNPrima.cz bude například ještě více pracovat s unikátním video obsahem televizního zpravodajství. Na webu chceme dát více prostoru také osobitějšímu obsahu, a proto budeme posilovat rubriku s komentáři a názory členů redakce i výrazných autorů mimo redakci. V budoucnu bychom na webovém portálu rádi dali prostor speciálním pořadům, zaměřili se na podcasty a také bychom chtěli umožnit silnější interakci se čtenáři prostřednictvím internetových diskuzí,“

vysvětluje Tomáš Večeřa, zástupce šéfredaktora a ředitel online zpravodajství CNN Prima NEWS.
Nejúspěšnější pořady na webu CNNPrima.cz

Vývoj průměrného TV share

Nejsledovanějším pořadem je večerní zpravodajská relace HLAVNÍ ZPRÁVY, na obou kanálech (Prima a CNN Prima NEWS) ji sleduje až 881 000 diváků (CS 15+). Přitom každé HLAVNÍ ZPRÁVY na CNN Prima NEWS letos průměrně zasáhly 98 000 diváků. Oblíbenosti se těší i Partie Terezie Tománkové, kterou na CNN Prima NEWS a Primě v roce 2021 sleduje až 568 000 diváků (CS 15+). Druhou část pořadu, vysílanou pouze na CNN Prima NEWS, si průměrně nenechalo ujít 88 000 lidí u televizních obrazovek (share 3,63 %, CS 15+).
Průměrný TV share

Sociální média

Sociální sítě jsou nezbytnou součástí multiplatformy CNN Prima NEWS a pomáhají oslovit sociální skupiny, které stále častěji hledají informace a zprávy v online prostředí. Facebook CNN Prima NEWS za celý rok získal přes 95 000 sledujících, dostal se mezi přední zpravodajské profily a patří mezi největší skokany roku. Měsíčně tento profil osloví už více než 6 000 000 lidí.
Průměrný TV share

Novinky CNN Prima NEWS

Od počátku května se pořad 360°, začínající každý všední den ve 20.15, prodlouží z jedné hodiny na dvě a k moderátorce Pavlíně Wolfové se připojí v průběhu příštího měsíce nová posila. Jejím moderátorským kolegou bude Michal Půr, šéfredaktorzpravodajského portálu Info.cz. V pořadu, ve kterém se analyzují nejdůležitější události dne, se budou střídat.

„Michal Půr má svůj pohled na svět, argumentační dovednosti a kultivovaný projev. Věřím, že jeho zapojení bude pro náš večerní diskuzní pořad 360° obohacením,“ uvádí Pavel Štrunc.

„Nad nabídkou jsem prakticky neváhal. Pavel vtiskl CNN Prima NEWS tvář a je vidět, že zájem o ni roste. Pro mě je to první televizní zkušenost, takže k tomu přistupuji s velkou pokorou,“ říká Michal Půr.

Mezi další čerstvé posily zpravodajství CNN Prima NEWS budou také patřit Roman Pistorius na pozici editora HLAVNÍCH ZPRÁV a televizní reportérka Dominika Janochová.

K výročí multiplatformy CNN Prima NEWS je připravena také nová komunikační kampaň, která bude veřejnosti představena 3. května ve večerních HLAVNÍCH ZPRÁVÁCH. Její součástí je i speciální tištěný magazín, ve kterém se připomene uplynulý rok z pohledu tváří stanice, klíčových pořadů a rozhovorů s osobnostmi či mimořádných událostí. Publikace bude začátkem května dostupná v tradiční distribuční síti a zároveň bude doručena více než tisícovce klíčových i potencionálních zadavatelů.

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, denní vysílací čas = 6-24h, podmínka reache 3 min. souvisle, reach počítán jen za premiéry, ke dni 26. 4. 2021; NetMonitor, Facebook, březen 2021. Celkový zásah spočten podle E. J. Sainsburyho.

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, PEM D, 1. 5. 2020 – 6. 4. 2021.

Zdroj: NetMonitor - SPIR - Gemius, květen 2020 – březen 2021.

Zdroj: iprima.cz

Načítání dalších...