Skupina TV Nova zaznamenala v roce 2024 růst hospodářských výsledků. Tržby z běžné činnosti dosáhly 9,1 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 16 %. Čistý zisk se zvýšil na 1,19 miliardy korun a provozní výsledek hospodaření překonal hranici 2 miliard Kč. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti za rok 2024.
„Rok 2024 byl pro TV Nova zlomový. Mění se způsob sledování, mění se očekávání diváků. A právě v těchto změnách chceme hrát klíčovou roli,“ uvedli jednatelé Daniel Grunt a Šárka Švecová v úvodním hodnocení. Dodali, že Nova rozvíjí ekosystém, ve kterém se lineární vysílání, streaming, online i sociální sítě navzájem funkčně doplňují. Klíčový není jen jeden kanál, ale kombinovaný zásah. Firmě se také podle jednatelů podařilo realizovat strategii a investovala do obsahu, technologií i značky.
Základní ukazatele hospodaření TV Nova (mil. Kč)

Největší část tvořily tržby z televizní reklamy na kanálech šířených pozemní cestou, které meziročně vzrostly o 5 %. Významný nárůst o třetinu zaznamenaly výnosy z prodeje reklamy na internetu a předplatného Voyo (dnes Oneplay). O pětinu vzrostly také ostatní tržby z prodeje obchodních sdělení v televizi.
Struktura výnosů z běžné činnosti (mil. Kč)

Zdroj: mediaguru.cz