Volební sobotní televizní vysílání na třech tuzemských televizních stanicích vyhledalo na 3,3 milionu diváků starších 15 let.
Celodenní vysílání k výsledkům sněmovních voleb v České republice oslovilo na stanicích ČT24, CNN Prima News a TV Nova v sobotu na 3,3 milionu diváků starších 15 let. Tolik diváků vyhledalo volební vysílání alespoň po dobu tří minut (reach) od ranních sobotních hodin do konce dne. Ukazují to data oficiálního měření ATO-Nielsen.
Oba zpravodajské televizní kanály, ČT24 a CNN Prima News, vysílaly po celý den od rána až do půlnoci. TV Nova nabídla kontinuální odpolední a podvečerní blok, který završily Televizní noviny. Nejvyšší sledovanosti dosahovaly bloky vysílané od 16:00 do 19:00.
Průměrná sledovanost (rating) celého odpoledního vysílání na ČT24, od 14:00 do 19:00, představovala 586 tisíc diváků starších 15 let při podílu 27,8 %. Odpolední vysílání na CNN Prima News v čase od 14:00 do 18:40 sledovalo 309 tis. diváků nad 15 let (share 15 %) a speciál na TV Nova od 13:00 do 19:15 sledovalo v průměru 236 tis. diváků 15+ (podíl 11,6 %).
Celkový celodenní podíl stanice ČT24 v sobotu představoval 16,13 % (15+), což byl nejlepší výsledek ze všech televizí na trhu. Celodenní podíl CNN Prima News se vyšplhal k 9 % na 8,90 % a celodenní podíl TV Nova byl 12,25 % (15+). Zdroj dat: ATO-Nielsen.
Zdroj: mediaguru.cz