PREZIDENTSKÉ VYSÍLÁNÍ OSLOVILO NA ČESKÝCH TELEVIZÍCH MILIONY LIDÍ

15. 1. 2023
Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA
Televizní vysílání k výsledkům prvního kola prezidentských voleb vyhledaly v sobotu miliony lidí. ČT24 byla v sobotu nejsledovanější tuzemskou televizní stanicí.

Vysílání k výsledkům prvního kola prezidentských voleb zasáhlo na všech televizích, které ho v průběhu soboty 14. ledna 2023 přinesly, necelé 4 miliony diváků starších 15 let (ukazatel reach: 3,7 mil. diváků). Do výsledku jsou započítány dopolední i odpolední pořady, konkrétně jde o Prezidentské volby (ČT24), Cesta na Hrad (TV Nova) a Hledá se prezident (CNN Prima News). Ukazují to href="/slovnik-detail/?keyword=Data&post=6343"
target="_blank" class="search-highlight">dataV oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem. oficiálního měření sledovanosti ATO-Nielsen Admosphere.

Stanice ČT24 se v sobotu stala v univerzální divácké skupině starší 15 let nejsledovanější stanicí v zemi. Dosáhla podílu ve výši 15,90 %. Následovaly ČT1 s podílem 14,03 % a TV Nova s 12,60 %.

Odpolední vysílání pořadu Prezidentské volby, vysílaného na ČT24 od 14:00 do 19:00, sledovalo ( href="/slovnik-detail/?keyword=Rating&post=6532"
target="_blank" class="search-highlight">ratingV kontextu PEM je to podíl osob z cílové skupiny, které živě sledovaly průměrnou sekundu daného časového úseku televizního vysílání na daném televizním kanálu. Total Rating (celková sledovanost v %) je podíl osob z cílové skupiny, které živě sledovaly průměrnou sekundu daného časového úseku televizního vysílání na jakémkoliv libovolném kanálu. Rating se uvádí v % i v tisících (také pod pojmem sledovanost, projekce či tisíce).) v průměru 776 tisíc diváků (15+). Celé volební vysílání tohoto pořadu včetně dopoledního, odpoledního i večerního vysílání zasáhlo (reach) celkově 2,47 mil. diváků (15+). Události byly nejsledovanější zpravodajskou relací a zároveň nejsledovanějším pořadem včerejška, na ČT1 a ČT24 je vidělo 1,19 milionu diváků.

Odpolední vysílání pořadu Cesta na Hrad na TV Nova, který se vysílal od 13:00 do 19:30, sledovalo v průměru 331 tis. diváků starších 15 let. Celkový href="/slovnik-detail/?keyword=Zásah&post=6664"
target="_blank" class="search-highlight">zásahviz Reach vysílání (reach) představoval 1,89 mil. diváků.

Celodenní vysílání pořadu Hledá se prezident na CNN Prima News zasáhlo téměř milion diváků starších 15 let (940 tis.). Odpolední kontinuální vysílání od 14:00 do 18:45 sledovalo ( href="/slovnik-detail/?keyword=Rating&post=6532"
target="_blank" class="search-highlight">ratingV kontextu PEM je to podíl osob z cílové skupiny, které živě sledovaly průměrnou sekundu daného časového úseku televizního vysílání na daném televizním kanálu. Total Rating (celková sledovanost v %) je podíl osob z cílové skupiny, které živě sledovaly průměrnou sekundu daného časového úseku televizního vysílání na jakémkoliv libovolném kanálu. Rating se uvádí v % i v tisících (také pod pojmem sledovanost, projekce či tisíce).) v průměru 203 tis. diváků. Celodenní podíl stanice CNN Prima News dosáhl v sobotu na nadprůměrných 4,61 % (15+).

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...