Zdroj: Marketingfacts.com
AKTUALITY DOMÁCÍ KONFERENCE KRÁTKÁ ZPRÁVA

O NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ KNOW-HOW SE NA KONFERENCI TV ON THE MOVE PODĚLIL WIEMER SNIJDERS, AUTOR BESTSELLERU EAT YOUR GREENS

1. 10. 2019
Začátek října už tradičně patřil konferenci Asociace komerčních televizí, která je primárně určená zadavatelům reklamy a mediálním agenturám. Hlavním tématem konference TV ON THE MOVE je vyvíjející se televize v post-lineární době, kdy TV není a už nikdy nebude jen televizní obrazovka v obývacím pokoji. Také v letošním roce se AKTV v pořadatelství spojila se slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska (ANRTS). Konference se konala ve středu 9. října v pražském hotelu Four Seasons.

Letošním hlavním řečníkem byl marketingový profesionál a autor bestselleru Eat Your Greens Wiemer Snijders. Ten osvětlil hlavní závěry své knihy, ve které shromáždil příspěvky 35 nejvýznačnějších marketingových a komunikačních expertů, například včetně hvězdy loňské konference BOOST YOUR MEDIA PERFORMANCE Marka Ritsona. Mezi dalšími přispěvateli jsou světová jména jako Byron Sharp, Peter Field, Bob Hoffman, Helen Edwards a řada dalších.

Na trendy a zkušenosti z oblasti cross-mediálního a cross-platformního měření se zaměřil Matt O´Grady ze společnosti Nielsen, jeho kolegyně Tereza Šimečková pak představila dosavadní vývoj v České republice a předestřela plány, které český a slovenský trh v této oblasti čekají v následujícím období. Bernd Riefler z analytické společnosti Veed Analytics přiblížil trendy společných televizních VOD platforem, které v nedávné době vznikly v Evropě. Závěr konference pak patřil Justinu Lebbonovi, který stojí za významnými oborovými konferencemi v oblasti reklamy a marketingu v Kanadě, USA i Evropě. Díky svému globálnímu nadhledu se zaměřil na univerzálně platná zjištění a doporučení, která rezonují světovým reklamním i mediálním průmyslem.
„Letošní ročník konference jsme tematicky skládali jako odpověď na otázku, která už delší dobu rezonuje nejen českým a slovenským trhem – jak se tradiční televize popasují s novou digitální érou, ve které jsou diváci stále více rozprostření v prostoru i čase, a k dispozici mají nepřeberné množství obsahu na online platformách. Televizní vysílatelé na celém světě se aktuálně zamýšlejí, jak co nejefektivněji dostat svůj obsah k vysoce fragmentovanému publiku, jak ho změřit a ve finále také jak najít funkční obchodní model. Naší ambicí je část z těchto otázek zodpovědět a nastolenou agendu uvést v život i v praxi

říká Marek Singer, prezident AKTV.

Mediálními partnery konference jsou ekonomický týdeník Euro, odborný server Mediaguru.cz a slovenský odborný měsíčník Stratégie.

Načítání dalších...