TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

Panuje řada mýtů, které tvrdí, že mladí televizní vysílání v dnešní době nesledují. Není to pravda, o čemž svědčí i pestrá programová nabídka filmových a pohádkových hitů nejen na komerčních stanicích.

Například na stanicích televize Prima hledají mladí diváci ve věku 4-18 let v televizi především zábavu a hudební pořady, oblíbené jsou u dětí především prémiové seriály vlastní tvorby jako ZOO, Slunečná nebo Pálava, stejně tak i reality a talentové show. V televizi děti sledují také zprávy, sport a počasí. Na Nově dětské publikum bez ohledu na věk, sleduje rádo filmy, animované hity a populární filmové série, jako je např. Harry Potter, je ale věrné i české tvorbě, kde se na předních příčkách drží klasické i nové české pohádky, např. Tři Bratři a Tři oříšky pro Popelku.

Co se času u televize týče, mladí diváci ve věku 4-18 let stráví sledováním televizního vysílání každý den v průměru přibližně 1h 9 min, což v součtu za celý měsíc představuje více než třicet hodin sledování televizního obsahu.

Více o mladých cílových skupinách, jejich postojích a chování při sledování televize naleznete pod štítkem „mladé cílové skupiny“ zde.

Ve ScreenVoice MAGAZÍNU se tentokrát díváme na dobré a špatné příklady v reklamě cílené na děti a vysvětlíme, jaké mantinely je nutno při tvorbě reklam cílených na děti, dodržovat.

–  –  –

Zdroj: ATO-Nielsen; živě+TS0-3; CS 4-18; ATS/den; rok 2022; MML-TGI, CS 12-18 let, Q1+Q2 2022

Přečtěte si k tématu

JENNA STUDT Z CRITICAL MASS: JAK MOHOU ZNAČKY EFEKTIVNĚ OSLOVIT GENERACI Z?

1. 3. 2024

Jenna Studt, „social strategy director“ z Critical Mass říká v rozhovoru pro AdForum, že se zaměstnavatelé a značky k oslovení generace Z musí aktivně podílet na kultuře, udržitelnosti a společenské odpovědnosti. Generace Z nově definuje svět obsahu a komunikace, jak ho známe, prostřednictvím aktivismu, autenticity a sociálních médií. Jenna Studt, „social strategy director“ ve společnosti… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

TELEVIZE JE TU PRO KAŽDOU GENERACI, BYŤ JI KONZUMUJE KAŽDÁ JINÝM ZPŮSOBEM

29. 2. 2024

Dosah lineární televize se neomezuje jen na starší spotřebitele. Data ukazují, že i mladí lidé stále sledují kvalitní televizní obsah.

MĚNÍCÍ SE ZVYKY GENERACE Z V OBLASTI SPOTŘEBY MÉDIÍ URČUJÍ TRENDY PRO OSTATNÍ VĚKOVÉ SKUPINY

15. 2. 2024

Spotřeba médií a zvyky diváků generace Z se nejen liší od ostatních generací. Podle nejnovějšího výročního průzkumu, který dnes zveřejnila společnost Hub, se zdá, že v některých ohledech určují trend i pro ostatní věkové skupiny, zejména pokud jde o způsob trávení času sledováním. Průzkum s názvem „Video Redefined“ ukázal, že generace Z věnuje stejně času… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

STUDIE USA: VLIV NA ROZHODOVÁNÍ GENERACE Z O SLEDOVÁNÍ TELEVIZE MAJÍ SOCIÁLNÍ MÉDIA

30. 1. 2024

95 % diváků generace Z ve věku 18 až 24 let se rozhodlo sledovat televizní pořad nebo film, protože byl trendy na sociálních sítích. Nový průzkum ukazuje, že u mladších diváků mají největší vliv na rozhodování o sledování televize sociální média. Z průzkumu společnosti CableTV.com totiž vyplývá, že 95 % diváků ve věku 18 až… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

STUDIE USA: OČEKÁVAJÍ SE REKORDNÍ VÝDAJE AMERICKÝCH INZERENTŮ Z POLITICKÉHO SEKTORU

7. 1. 2024

Společnost Samba TV, která poskytuje televizní technologie pro měření dat týkajících se publika napříč všemi platformami, vydala svou zprávu Guide to Political Advertising: 2024 Report, která uvádí podrobná vlastní data Samba TV a výsledky studie, která byla součástí průzkumu realizovaného ve spolupráci s globální výzkumnou společností HarrisX. V době historicky nejnižší důvěry a nespokojenosti s… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

GENERACE Z: ZNAČKY KOFOLA, LIDL A ALZA SPOJUJÍ GENERACE

14. 12. 2023

Generace mladých Čechů, označovaná jako generace Z, není tak jednotnou skupinou, jak se traduje, a navíc kolem ní panuje řada mýtů. Mluvilo se o nich na konferenci retail in Detail: Generace Z. Jak komunikovat s generací, která ráda utrácí za prémiové účty aplikací, aby se vyhnula reklamnímu obsahu? Na tuto a další otázky přinesla odpovědi… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

CO MOTIVUJE RŮZNÉ GENERACE SPOTŘEBITELŮ?

11. 11. 2023

Co stojí za spotřebitelským chováním? Co nás motivuje k výběru, preferencím, nákupům a konzumaci konkrétních produktů a značek? Lze tyto otázky systematicky zodpovědět a vnést do tématu motivací přehled, aniž bychom museli rozvádět složité psychologické teorie a pomohlo nám to v marketingové praxi? Co motivuje spotřebitele? Zodpovězení otázky „co motivuje spotřebitele“ je poměrně složitý úkol… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

PRŮZKUM: SPOTŘEBITELÉ V USA CHTĚJÍ MÉNĚ ZAŘÍZENÍ, ALE VÍCE TECHNICKÝCH INOVACÍ

26. 9. 2023

Podle společnosti Deloitte se dvě pětiny spotřebitelů (41 %) nerady zabývají správou svých zařízení, zatímco 28 % tvrdí, že správa technologických zařízení a předplatného je pro ně „velmi zatěžující“. Zdá se, že únava z technologií, kterou začala spousta spotřebitelů pociťovat během lockdownů během pandemie covid-19, přerostla do narůstajících rozporuplných pocitů amerických spotřebitelů vůči technologiím. Ti… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

STUDIE UK: MLADŠÍ PUBLIKUM SE OBÁVÁ REKLAMNÍHO ZAHLCENÍ

19. 9. 2023

Bombardování reklamami je největší příčinou nedůvěry v reklamu a význam této skutečnosti pro mladší publikum v posledních dvou letech výrazně vzrostl. Vyplývá to z nového výzkumu* společnosti Credos, britského reklamního thinktanku, který uvádí, že skóre důležitosti, které tato demografická skupina přikládá reklamnímu bombardování, se téměř zdvojnásobilo, a to z 19 bodů ze 100 v roce… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

STUDIE USA: MLADÍ DIVÁCI MAJÍ V OBLIBĚ TITULKY

27. 8. 2023

Téměř šest z deseti diváků generace Z dává podle průzkumu YPulse přednost sledování televize s titulky. Studie tak potvrzuje globálně rozšířený trend. Nový průzkum společnosti YPulse naznačuje, že titulky jsou u mladších diváků při sledování televize široce rozšířené. 59 % diváků z generace Z a 52 % mileniálů uvedlo, že dávají přednost sledování televize s… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

STREAMOVÁNÍ SE ZÁMĚREM – NAVÁZÁNÍ VZTAHU S NOVOU GENERACÍ DIVÁKŮ

25. 8. 2023

Jak zachytit pozornost mladé generace v neustále se měnícím mediálním prostředí? Vedoucí pracovníci ze společností Braze, Roku a McCann Worldgroup analyzují mediální prostředí a jeho neustálý vývoj. V současné době se na mediální scéně vyskytuje o mnoho více různých druhů médií než kdykoli předtím, a proto jsou marketéři nuceni přehodnotit způsob navazování kontaktu s mladším… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

STUDIE UK: GEN ALPHA SPONTÁNNĚ MLUVÍ O VÍCE ZNAČKÁCH NEŽ KDYKOLI PŘEDTÍM

17. 8. 2023

Podle výzkumu společnosti Beano Brain děti ve Velké Británii spontánně mluví o více značkách než kdykoli předtím. Konzultační společnost Beano Studios, která produkuje stejnojmenný dětský komiks, provedla roční hloubkový průzkum 60 000 dětí ve věku 7 až 14 let pro svou výroční zprávu o nejlepších značkách (zkoumá 100 značek namísto 50 značek z prvního vydání).… Pokračovat ve čtení TÉMA MĚSÍCE: MLADÉ CÍLOVÉ SKUPINY

VŠECHNY CASE STUDIES