NA VYŽÁDÁNÍ

THE ILLUSION OF CHOICE – 4 ZPŮSOBY, JAK MŮŽE BEHAVIORÁLNÍ VĚDA ZVÝŠIT ÚSPĚŠNOST MARKETÉRŮ

Shotton, autor uznávané knihy The Choice Factory (Továrna na volbu), se podělil o poznatky z nově vydané knihy The Illusion of Choice (Iluze volby), která popisuje několik psychologických předsudků ovlivňujících chování spotřebitelů a nastiňuje, jak je mohou marketéři využít ke zlepšení svých marketingových strategií.

Shotton vysvětlil, že obecným tématem behaviorální vědy je, že lidé – ať už v osobním nebo profesním životě – mají před sebou příliš mnoho rozhodnutí, a místo aby zvažovali možnosti zcela uvážlivě, mají tendenci činit rychlá rozhodnutí. Z Shottonova pohledu „otázka pro marketéry zní, proč by se nemohli opřít o více než 100 let studií, které ukazují, jak je behaviorální věda může učinit efektivnějšími?“.“

Shrneme-li tipy, které byly na webináři rozebrány, Shotton radí marketérům, aby se řídili metodou „EAST“: Udělejte to jednoduše, udělejte to atraktivně, udělejte to sociálně a udělejte to včas.

Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ

POŘADATEL: thinkTV

Řečník: Richard ShottonVíce informací