Televizní průmysl prošel významným otřesem. Nacházíme se v době, kdy je televizní průmysl uprostřed bezprecedentních změn. Publikum stále více tíhne od lineárního sledování televize ke streamování. A rok 2022 slibuje ještě více posunů, na obzoru je alespoň jedna megafúze a mediální společnosti utrácejí více peněz než kdy předtím, aby si udržely svůj kousek streamovacího koláče – zatímco marketéři hledají nové způsoby, jak oslovit spotřebitele.
Na Convergent TV Summit East – vlajkové lodi seriálu eventů od Adweek – budeme hovořit s mediálními manažery a kreativci, kteří přetvářejí tento prostor, a zaměříme se také na to, co se bude dít dál a jak se to dotýká marketérů a jejich práce se značkou.
O čem se bude diskutovat? Témata zahrnují následující okruhy:
- Využití televizních a streamovacích kanálů k oslovení cílového publika
 - Jak vytvořit programové hity pro streamování i lineární kanály
 - Vliv M&A na obsah a tvorbu
 - Jak na obsahový marketing
 - Tipy pro efektivní měření
 - Integrace značky do obsahu
 - Atd.
 
POŘADATEL: ADWEEKVíce informací
